Dhr E.Evers

Nu voor het zesde jaar Privatlease Twente en waneer m'n 2e termijn van 5 achter de rug is zou ik het zo weer doen. Privatlease Twente geeft een heerlijk vrij gevoel door de juiste service te... Nu voor het zesde jaar Privatlease Twente en waneer m'n 2e termijn van 5 achter de rug is zou ik het zo weer doen. Privatlease Twente geeft een heerlijk vrij gevoel door de juiste service te verlenen en uitstekende uitleg bij elke auto die afgeleverd wordt.

Het bedrijf geeft een opgeruimd gevoel van auto rijden omdat veel zorgen van onderhoud van je afgenomen wordt.

Rob Verheijen

Wisselende ervaring! Stevige, ongewone aanbetaling bij Private Lease. Bij verkeersboete niet in termijnen betalen, zoals wel bij Justitieel Incasso Bureau mogelijk is!

Communicatie van verkoopmanager, klantgericht!

Frans wennink

👍 👍👍👍

elise

Top hoor luce

Goede begeleiding

R.H.Keizer

Goede ervaring van 4 jaar geleden was goede service bij afhandeling lease contract en de service van de eerste 4 jaar en daarom heb ik nog eens 4 jaar geleast .

Nee

Matthijs Mars

Vriendelijk personeel. En met problemen wordt redelijk snel afgehandeld.

1 vaste contact peroon is erg fijn.

Heel goed krijg netjes je overzicht iedere maand en heb je pech word dat goed geregeld

Goede service verlenen

Yvonne Charlton

Nette en correcte afhandeling. Goed telefonisch te woord gestaan. Duidelijke uitleg.

Weet ik nog niet is de eerste keer dat ik met dit bedrijf in aanmerking ben gekomen.

Maatwerk en heldere antwoorden op vragen die leven bij de klant. Kortom is dat de reden geweest voor mij om te kiezen voor dit bedrijf.

Open houding en klantgericht.

R.Bosma

Prettige ontvangst, geen poeha en je word op een fijne manier geholpen, geen gladde verkoop praatjes maar kundig personeel.

Houden zich aan de gemaakte afspraken en een goede directe bereikbaarheid.