Monique Ancery

Prima. Duidelijke uitleg wat private lease inhoud. Berekeningen en offerte gemaakt. Autobedrijf aan de overkant.

Zeker. De auto vertoonde na 700 km vreemd gedrag. Wij werden direct serieus genomen. Uiteindelijk is de auto opgehaald en een vervangende auto thuisgebracht. De auto werd na een week weer thuis... Zeker. De auto vertoonde na 700 km vreemd gedrag. Wij werden direct serieus genomen. Uiteindelijk is de auto opgehaald en een vervangende auto thuisgebracht. De auto werd na een week weer thuis omgeruild. Super gedaan. Ik zat geen dag zonder auto.

Zeer prettig. Nemen de tijd voor je. En lekkere koffie.

Kijken met je mee naar de wensen van je.

Ik heb de auto geleasd via een verkoper van de Hyandai garage. Ik heb zelf geen contact gehad met het bedrijf

G. Pool

Via mondreclame bij dit bedrijf gaan informeren wat ze zouden kunnen betekenen voor mijn privé autosituatie.
Heb vervolgens een uiterst prettig gesprek met Ronald van der Spek gehad en dito voorstel gekregen wat uitstekend bij mij paste. Ook de verdere afhandeling van de privaten lease en adequate afhandeling van vragen etc. werd op uiterst correcte wijze afgehandeld.
Ben dan ook zeer tevreden en zal daar waar mogelijk dit bedrijf ook bij anderen aanbevelen!

Zeer klantvriendelijk en bij vragen etc wordt op snelle en correcte wijze gehandeld. Hulde!!

Prima tot dusver

zeer ervaren en flexibel. Creatief open voor nieuwe ideeën.

Nog maar twee maanden klant tot nu toe bevalt het

Ad Markslag

Allen maar positief, tot nu toe. Ik lease nog maar een maandje maar de wijze waarop Dhr. van der Spek ons te woord heeft gestaan getuigd van een professionele kijk op de zaken. Ook al is autolease... Allen maar positief, tot nu toe. Ik lease nog maar een maandje maar de wijze waarop Dhr. van der Spek ons te woord heeft gestaan getuigd van een professionele kijk op de zaken. Ook al is autolease Twente een stukje duurder dan een andere leasemaatschappij, het feit dat zij werken zonder bkr-registratie, met een vooraf vastgestelde eindwaarde en het geen probleem vinden dat ik de auto zelf verzeker om mijn no-claim niet te verliezen was van doorslaggevende betekenis.

Zie boven.

frans wennink

Kan alleen maar zegen dat we netjes begeleid zijn om de auto te kopen die bij ons past

ze denken met je mee

Wilma de Vos

Zeer positief. Vriendelijke benadering, kennis van zaken en je het gevoel geven dat ze er echt voor je zijn.

Klant vriendelijkheid. Professioneel en doe maar gewoon mensen.