R.J. Rietveld

Service

M. Bohnert

Netjes op de hoogte gehouden over status aanvraag.

Henry Köhler

Ik ben nog maar net klant, dus nog geen bijzonderheden meegemaakt. Wel vind ik, dat er naast een overeenkomst, een duidelijker overzicht kan worden gegeven (leaflet / folder) met de belangrijkste... Ik ben nog maar net klant, dus nog geen bijzonderheden meegemaakt. Wel vind ik, dat er naast een overeenkomst, een duidelijker overzicht kan worden gegeven (leaflet / folder) met de belangrijkste aandachtspunten. Denk daarbij bijv. aan: telefoonnummer voor pechhulp, hoe te handelen bij ongeluk, (ruit)schade, hoogte eigen risico, enz..

Auto netjes afgeleverd en goede service vanuit Autogroep Twente.

Waarom?

Hoofdzakelijk contact gehad met een verkoper van de Hyundai dealer, deze heeft ons uitstekend geholpen.

Waar is de mogelijkheid om minder sterke punten aan te geven? Rare feedback op deze manier. Minder sterk punt is het formulier van de private lease, dit was een document voor zakelijke rijders... Waar is de mogelijkheid om minder sterke punten aan te geven? Rare feedback op deze manier. Minder sterk punt is het formulier van de private lease, dit was een document voor zakelijke rijders waarin we dus het nodige met pen moesten aanpassen, kwam niet echt professioneel over, tevens werd verwacht dat ik in 1 minuut even 5 formulieren zou doorlezen, beetje een knullige vertoning.

Stefano

Ging een beetje rommelig

Flexibiliteit bij afsluiten contract

Apeldoorn

Klantvriendelijk bedrijf.

Goede service.

autolease twente

Erg vriendelijk geholpen

alles heel duidelijk uitgelegd.

Kees

We worden goed geholpen en goed uit gelegd

Wordt af spraak gemaakt wanneer ze komen

N.V.T. particulier

Goede voorlichting, en netjes behandeld.

Goede service

André Westenbroek

Rustig en vriendelijk en staan gelijk klaar voor de klant.

Zie boven.