C.W.T. de Jong

5 Sterren Lease.

Duidelijkheid naar de klant toe.
Correcte en snelle afhandeling van het leasecontract.
De klant nog echt als koning behandelen.

Moeilijke start!,

Er waren in het begin best wel wat zaken die we niet hadden gewild!

Janssen

Topservice en snelle schakel

Mijn wens en behoefte is aan het bureau ingevuld en weliswaar na inlevering van de benodigde stukken binnen een uur goedgekeurd. Vervolgens is de auto binnen een week afgeleverd conform afspraak!... Mijn wens en behoefte is aan het bureau ingevuld en weliswaar na inlevering van de benodigde stukken binnen een uur goedgekeurd. Vervolgens is de auto binnen een week afgeleverd conform afspraak! Kortom; hier heb je niet te maken met lange wachttijden, maar met snelle service tegen marktconforme prijzen een eerlijke open voorwaarden!

Villa Vinos

VillaVinos

flexibiliteit is key voor Privateleasetwente, met zeer dynamische medewerkers.

Solide facilitaire diensten

Privatelease

Snelle en korte lijn die in de samenwerking als zeer prettig is ervaren

Wilma de Vos

Perfect

Goede voorlichting. Perfect voort geholpen. Meer dan vriendelijk personeel. In een woord geweldig.

Hyundai I 10 freak

Hyundai I 10.

Ja ben op zeer correcte manier geholpen bij vragen.

Wennink

Goed mee gedacht

Ben netjes goed en eerlijk behandeld

Nanda Leerink

Wow!

Ondanks dat ik een Peugeot 108 wou was het allemaal binnen een paar dagen rond. Super goede service en snel geregeld. Met elk wiswasje staan ze voor je klaar zonder gezeur. Kortom FANTASTISCH.... Ondanks dat ik een Peugeot 108 wou was het allemaal binnen een paar dagen rond. Super goede service en snel geregeld. Met elk wiswasje staan ze voor je klaar zonder gezeur. Kortom FANTASTISCH. Zeker een aanrader als je private lease wilt gebruiken.

Melanie Goossen

Top geregeld !!

Top geregeld en binnen een week geleverd! Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Hyundai i10.