Eerste leasecontract

Duidelijke heldere uitleg. Snel versturen van documenten.
Duidelijke heldere uitleg. Snel versturen van documenten.
Moesten langer wachten op de auto omdat de werkplaats 2 wk volgepland stond terwijl auto al in de showroom stond. Dat vinden wij minder, dat loopt niet soepel tussen afd. verkoop/lease en onderhoud.

Hyundai i20 autogroep Twente enschede

Lease Adviseur heer Timan
Groot compliment voor wat betreft uitleg alle afspraken netjes nagekomen
Heeft nog getracht om een Hyundai horloge te regelen helaas niet gelukt.

Mirjam Kolkman

Hyundai I10

Duidelijke en vriendelijke uitleg door de verkoper.

Markus Hogeboom

Autolease Twente, klantvriendelijk en duidelijk!

Het telefonisch contact wat ik met dit bedrijf onderhoud gaat op een vriendelijke manier.

Menselijk, vriendelijk en duidelijk.

Goede en heldere uitleg over de voorwaarden. Vriendelijke medewerkers die altijd bereid zijn om je te woord te staan.

Eddy Evers

Uitstekend

Ja bij een foutieve melding wordt er direct kontact met de klant op genomen

A. van Buuren

Klantvriendelijk

Bij aangaan van het leasekontrakt heb ik de vriendelijkheid ervaren van dhr. Michel en zijn kennis van de I10
vakkennis en enthousiasme, het is voor mi j als westerling de reden geweest om de auto bij Twentelease te gaan leasen.

Wennink

Ben er blij mee

Netjes en klant ( mens )vriendelijk behandeld

Wilma de Vos

Perfect bedrijf om zaken mee te doen.

Je hoeft maar te komen voor het kleinste ding , je wordt er geholpen op de meest correcte manier. Vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze geven je echt het gevoel van WELKOM hier.