Hallo het hele bedrijf ken ik nog niet ik las het via de Garage
Bert Wieten ben daar al jaren klant al +/- 15 jaren

Fam. Bakker

Tot nu toe prima.

Alles is goed geregeld.

Private lease afgesloten via de (Opel) dealer. Vlotte afwikkeling.

Goede en snelle communicatie / informatie via e-mail.

Mw. E. Alexander

Zeer tevreden met de goede service en de klantvriendelijkheid van het personeel, m.n.
dhr. Jasper v.d. Velde.

Vriendelijkheid, duidelijke informaties, een goede afhandeling en contact ( (na afhandeling) of alles
nog naar wens was.

R.C.A.M. Broer

Uitleg en klantvriendelijkheid was zeer goed.Een belangrijk minpunt:eigenrisico van 500 euro bij schade dat is ons in het begin niet verteld,toen ik de auto ophaalde met het contract erbij schrok ik... Uitleg en klantvriendelijkheid was zeer goed.Een belangrijk minpunt:eigenrisico van 500 euro bij schade dat is ons in het begin niet verteld,toen ik de auto ophaalde met het contract erbij schrok ik daar wel even van,je zult maar een paar keer schade hebben dan kan het flink oplopen.Er was geen mogelijkheid om hem af te kopen naar b.v. 150 euro.Dat is vaak het bedrag dat je bij de meeste verzekeringen betaald.Dat vind ik jammer aan dit lease contract.Verder ben ik tot nu toe heel tevreden over de auto en uiteraard over de dealer niet te vergeten.

Zeer goede en gemotiveerde verkopers ze hebben alle tijd voor je.En een zeer nette en mooie showroom.

Goede ervaring, deskundig personeel.

er wordt voldoende tijd besteed aan je vragen, antwoorden deskundig.

Stella heinink

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed. ze bieden veel meer dan een ander lease maatschappij zodat iedereen kans heeft om een lease contract af te sluiten.

dat ze een eigen leasemaatschappij hebben en niet een landelijke leasemaatschappij.

H Eisink

Betrouwbaar , klant vriendelijk

Klant vriendelijkheid .

Jan Sybrandus Tiemen Niessen

Via garage Wieten in Zwolle een auto geleast

goede en zakelijke informatie

F.H.L.Toporman

Ease

Goede cappuccino's, heldere uitleg.