Printis

KVFILMS

Perfekte service en prachtige druk!

Stichting Bewoners Vredenburg

De producten worden snel en van hoge kwaliteit geleverd. Wat ik wel op prijs zou stellen is het even meelopen naar de auto of n karretje aanbieden. Een doos met 3000 flyers is voor mij helaas een... De producten worden snel en van hoge kwaliteit geleverd. Wat ik wel op prijs zou stellen is het even meelopen naar de auto of n karretje aanbieden. Een doos met 3000 flyers is voor mij helaas een te hoge belasting. Ik maak me trouwens ook zorgen om de gezondheid van de medewerkers omdat de chemisch ruikende lucht erg aanwezig is.

Reactie Printis:

Inderdaad slordig is dat niemand even meeliep, excuses hiervoor. De zorgen zijn ongegrond, wij drukken met plantaardige inkten en het printen gebeurt met inkten op waterbasis. Wel zijn we blij dat... Inderdaad slordig is dat niemand even meeliep, excuses hiervoor. De zorgen zijn ongegrond, wij drukken met plantaardige inkten en het printen gebeurt met inkten op waterbasis. Wel zijn we blij dat deze zorgen geuit worden, ook wij willen goed en duurzaam voor onze medewerkers zorgen

Biodanza met Menno

Faktor50 is al jaren mijn vaste drukker. Ze leveren mooi werk af, in een mum van tijd. En als de kwaliteit van mijn documenten minder goed is dan ze gewend zijn, dan krijg ik een belletje.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke interface, fijne hulp via chat en telefoon

Wijkbelang Heerenveen-midden

Prettig contact. Vriendelijke behandeling. Prima drukwerk. En als er iets fout gaat (kan enkele keer gebeuren) dan wordt er adequaat gereageerd.

Aukje Gorter grafisch ontwerper

Faktor50 vind ik TOP!
Faktor50 vind ik TOP!
Ze kijken kritisch naar het document, grijpen in als het mogelijk niet goed is voordat het gedrukt wordt op die prachtige HP-Indigo. Soms denk ik dat die nog mooier print dan 'gewoon' offset.

Rob Slepicka 't Gilde Stadswandeling Arnhem

Een prettig bedrijf, waarmee de communicatie altijd goed verloopt.
Drukwerk van hoge kwaliteit voor een nette prijs.

tous les chéris

Lekker snel en fijne mensen!

Beschrijf hier uw ervaring

Betrouwbaar en snel, goede kwaliteit.

Els Bugter/ tous les chéris

Kaarten, visitekaartjes en labels

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke mensen - zorgvuldig en bellen even na als er iets niet duidelijk is.

Run2day

Heel goed

alles is heel goed

Domein Hof te Dieren, wijngaard

Duidelijke website, goede service en ze nemen contact met je op als iets beter kan.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en ondanks web-bestelling persoonlijke service.