Printis

Beurer

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Het was super snel en ik ben goed geholpen via de chat tijdens mijn bestelproces. De kaartjes waren ook nog eens snel geleverd en de service achteraf omdat ik nog een extra verzoek had was ook goed.

Jedid

Erg fijn!!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel geleverd en goede kwaliteit

V. Isitekaartje

Prima service

Jim Kort

Vanaf het begin, zijnde telefonische informatie, was het contact al heel prettig. Dat geldt ook voor de ontvangst ter plekke om de opdracht te bespreken.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden met de output. Het is alleen jammer, dat 2 bladzijden, die in landscape waren opgenomen, toch in portrait zijn afgedrukt.

Hugo Schellekens

Correct, snel en goed.

Scherp geprijsd

R. Noordam styling & concept design

Goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Proefdrukken besteld bij een aantal drukkers en deze kwam als beste uit de bus. Heel tevreden over de kwaliteit van drukwerk.

Snel en fijn

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en fijn prachtig resultaat

Studio Puik

Top!

Top!

Linde

Duidelijke website, fijn dat kleine oplage mogelijk is en vooral hele goede service: er wordt contact met de klant opgenomen om de bestelling zo nauwkeurig en goed mogelijk af te handelen. De... Duidelijke website, fijn dat kleine oplage mogelijk is en vooral hele goede service: er wordt contact met de klant opgenomen om de bestelling zo nauwkeurig en goed mogelijk af te handelen. De bestelling was alleen niet zo stevig verpakt en de doos is beschadigd aangekomen, gelukkig waren de producten nog heel.

Houtkoorts

Super goede service en topkwaliteit printwerk!

Beschrijf hier uw ervaring

Kaarten en visitekaartjes besteld, je krijgt ook echt de dikte kaarten die je besteld. Dat is wel wat anders dan bij de grote concurrenten. Daar krijg je vaak dunnere kaarten dan je besteld hebt.... Kaarten en visitekaartjes besteld, je krijgt ook echt de dikte kaarten die je besteld. Dat is wel wat anders dan bij de grote concurrenten. Daar krijg je vaak dunnere kaarten dan je besteld hebt. Kleuren in rgb worden ook gewoon mooi weergegeven. Ik wordt vaste klant!