Primodo

Astrid

Product niet leverbaar maar evengoed aangeboden op Beslist.nl

Hoe kan het in this day and age nog steeds zo zijn dat voor jullie zelf niet duidelijk is of een product leverbaar is of niet?

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is als een artikel even niet op voorraad is. Uiteraard zijn deze dan ook niet meer te bestellen in de andere webwinkels waar wij het artikel aanbieden.
Bij sommige externe webwinkels , waar het artikel wordt aangeboden, duurt het soms iets langer voordat een pagina is aangepast.

Depont marina

Alles super goed verlopen

Beste klant,
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Dank voor de genomen moeite om dit met ons te delen!

van Voorthuisen

Prima bedrijf goede kwaliteit overzichtelijk en snelle levering.

Beste klant,
Fijn dat u tevreden met ons bent. Wij willen u bedanken voor de moeite om dit kenbaar te maken.

Johanna

Geweldig

Ga zo door

Beste klant,
Dank voor de genomen moeite om de beoordeling in te vullen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Bos

Super snelle levering , prima product

Beste klant.
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen.

Henny uit Arnhem

Snelle levering. Goed verpakt. Baby speeltjes en baby handschoentjes gekocht van goede kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Eerste ervaring geen op- of aanmerkingen.

Janssens

Was op tijd en prima in orde

Jan uit Sneek

Veel keuze, snelle levering en de bestelde bloempotten waren perfect.

Beste klant,
Fijn dat u tevreden bent en dit met ons wilt delen.

Anneke van Buuren

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette en snelle levering.

Geen.

Action

De waterketel zat een deuk in. Gemeld. Foto mocht ik via whatsapp. opsturen daar ik geen toestel heb wegens stralingsgevoeligheid.
Mevr. in dit geval kunnen we niet iets voor u betekenen we...
Mevr. in dit geval kunnen we niet iets voor u betekenen we sluiten dit bestand.

Behandel klanten zoals het hoort

Beste klant,
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw bestelde artikel. Dat dit voor de klant vervelend kan zijn begrijpen wij heel goed. Wij kunnen inderdaad om een foto vragen van het artikel, zodat wij met u mee kunnen kijken en veel sneller een oplossing kunnen aanbieden.