Primodo

Wim Peters

Bestelde artikel is keurig verpakt precies op tijd bezorgd.

Was prima zo!

Geen bedrijf

Goed, netjes optijd geleverd

Cindy

Komt afspraak na van volgende dag leveren.
product ontvangen in goede verpakking en zoals omschreven op site.

geen verzendkosten vanaf 15,-

Suzanne

Prima aankoop, snelle bezorging

C V wilgenburg

3 duiven besteld en helaas 1 kop eraf en niet meer te lijmen,deze zat ook op zn kop erin... hint voor de volgende x

Nakijken voor je een bestelling verstuurd?

Reactie Primodo:

Beste Klant,
Wat vervelend dat een exemplaar kapot bij u is afgeleverd. Wij zullen uw klacht intern doorgeven. Wij hebben een VM bericht bij u achter gelaten, omdat wij u een passende oplossing willen aanbieden.

Op tijd geleverd

Goede kwaliteit en snelle levering

Matig

had een petje besteld en hij is kapot aangekomen en ze reageren niet op mijn mailtjes.

Reactie Primodo:

Beste Klant,
Naar aanleiding van uw review, waarin u aangeeft nog geen reactie te hebben ontvangen op uw e-mail van 15 januari jl., willen wij graag de volgende reactie geven.
Wanneer wij...
Beste Klant,
Wanneer wij een e-mail naar een klant versturen, kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn. Uiteraard hebben wij wel al actie ondernomen, door een nieuw e zonneklep naar u te versturen. Volgens de track & tracecode is deze bij uw buren afgegeven.
Wij wensen u veel plezier met uw artikelen.

Sandra

Nog niet zoveel ervaring het is mijn eerste keer maar ze zijn wel traag met verzenden. Ik heb mijn bestelling nog niet
Ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik heb ook geen bericht gehad wanneer het geleverd zou worden