Primodo

Snellere levering

Reactie Primodo:

Beste Mw. Soerink,
Beste Mw. Soerink,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn helaas niet op de hoogte dat u langer heeft gewacht op de bestelling. De bestelling is geplaatst op 04/04. Volgens de informatie van PostNL zien wij dat de bestelling is geleverd op 05/04.
Graag komen wij hierover met u in contact. Wij hebben u een e-mail verstuurd over deze beoordeling.
Shoppartners Klantenservice.

L.Meeuwissen

Nee

Yvonne Braxhoven

Snelle verzending

L. van Klinken

Eerst leek het niet zo goed omdat de artikelbeschrijving op internet niet zo duidelijk was waardoor ik te weinig artikelen kreeg maar uiteindelijk kreeg ik zo een nieuw artikel opgestuurd en werd de... Eerst leek het niet zo goed omdat de artikelbeschrijving op internet niet zo duidelijk was waardoor ik te weinig artikelen kreeg maar uiteindelijk kreeg ik zo een nieuw artikel opgestuurd en werd de informatie verbeterd op de website.

Toine

Goed! Snelle levering en keurig per mail op de hoogte gehouden

Nvt

A Koomans

Perfecte behandeling en afwerking

Cor

gast

Naatje

Jammer dat het retourneren zoveel kost, je kan niet op een plaatje zien wat je koopt en dan kost het retourneren de helft van je aankoopbedrag.

Retourneren kosteloos maken

Reactie Primodo:

Beste Renate,
Beste Renate,
Wij begrijpen dat het vervelend is voor u, echter is dit vooraf bekend alvorens u de bestelling bevestigd. U gaat akkoord met de voorwaarden, waarin wij vermelden dat retourkosten voor eigen rekening zijn.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Shoppartners Klantenservice.

gery

Heel snelle levering

spijtig dat er zoveel verzending bijkwam naar belgie