Primodo

Kleijne

Okeish

Redelijk goed

Zorg dat alle productplaatjes overeen komen met het daadwerkelijke product

Nvt

Het pakketje was ingepakt alsof degene geen zin had

De pakketten netjes inpakken

Rob

Goede prijs, snel bezorgd

ee

Charles Delnooz/ café zaal de kardinaal

Top, asbakken besteld bijna complete zending defect ( kapot) maar super service, gebeld, per direct nieuwe

Hoeft niet er wordt al aan gewerkt binnen het bedrijf zelf

Puts

Snelle en korrekte afhandeling

I.groot

Vlotte afhandeling, Post.nl had de track en trace niet geactiveerd maar een telefoontje naar jullie klantenservice, en ik was op de hoogte van de huidige stand van zaken

Heb ik niet

Ron F

Mijn eerste bestelling en helaas zat er een fout (dit kan uiteraard gebeuren) in de bestelde artikelen, echter werd dit na een snel chat contact direct hersteld en had alsnog het juiste artikel de... Mijn eerste bestelling en helaas zat er een fout (dit kan uiteraard gebeuren) in de bestelde artikelen, echter werd dit na een snel chat contact direct hersteld en had alsnog het juiste artikel de volgende dag binnen. Chapo voor de Service 👍🏽

Dubbel check de bestelling/order.

van der Velde Coasting

Tafellaken gekocht

Als je belooft een factuur te sturen bij de verzend bevestiging dan moet je dat ook doen. Beide niet ontvangen. Ook niet bij het tafellaken. Toch raar dat een bedrijf geen factuur verstuurd, ze... Als je belooft een factuur te sturen bij de verzend bevestiging dan moet je dat ook doen. Beide niet ontvangen. Ook niet bij het tafellaken. Toch raar dat een bedrijf geen factuur verstuurd, ze willen zelf bij inkoop ook een factuur ontvangen zou je zeggen. Doe dat toch direct als de betaling ontvangen is!

segers sonja