Fantastisch.
Het horloge wat ik graag wilde hebben was er niet meer en het graveren wordt moeilijk.

Het geboden alternatief was nog beter dan het origineel en het pakket werd...
Fantastisch.

Het geboden alternatief was nog beter dan het origineel en het pakket werd netjes de volgende dag bezorgd!

Persoonlijke aandacht, telefonisch contact en meedenkend.

Rudi Respen

Casio Gulfmaster gekocht, had een defect. Keurig omgeruild voor een nieuw exemplaar. Perfecte service!

Service, snelheid, beloofd is beloofd!

Shirley

Alleen maar positief

Communicatie

Geen. prima service

Leonard

Door een foutje op de site was er wat verwarring over levermogelijkheden. Dit werd direct door Plaza aangepakt door middel van telefonisch overleg. Prima oplossing aangeboden gekregen. Nu schrijf ik... Door een foutje op de site was er wat verwarring over levermogelijkheden. Dit werd direct door Plaza aangepakt door middel van telefonisch overleg. Prima oplossing aangeboden gekregen. Nu schrijf ik het dan ook maar eens: Plaza Juwelier is aanbeveling waardig.

Prima service!

Op de site zat dus voor een korte tijd een foutje.

Snelle service, scherpe prijzen!

Snelle service

Alles verliep heel makkelijk

Koenraer

Kon niet beter!

Top bedrijf. In september 2015 een casio horloge gekocht. Kon de analoge tijd nu niet meer goed krijgen. Na telefonisch contact heel goed en deskundig geholpen bij het resetten van mijn horloge.... Top bedrijf. In september 2015 een casio horloge gekocht. Kon de analoge tijd nu niet meer goed krijgen. Na telefonisch contact heel goed en deskundig geholpen bij het resetten van mijn horloge. Alles werkt weer. SUPER service.

Uitstekende service en nakomen van afspraken

Snelle levering en goede service bij vragen. Erg goed bevallen.

Snelle levering en goede service bij vragen. Erg goed bevallen.

Snelle levering en extra horlogedoos bij de bestelling. Top!

Snelle levering en alles netjes verpakt