Assortiment

Prive

Kussen heeft een zeer sterke chemische meeldauwgeur waar ik moeite mee heb om eruit te komen. onaangenaam om op te slapen vanwege de geur. Eerste kussen dat ik kocht via chiropractor was perfect,... Kussen heeft een zeer sterke chemische meeldauwgeur waar ik moeite mee heb om eruit te komen. onaangenaam om op te slapen vanwege de geur. Eerste kussen dat ik kocht via chiropractor was perfect, deze absoluut niet.

Op dit moment geen

Reactie Pillowsonline:

u kocht een Pillowise green hoofdkussen, aangezien wij deze zeer veel verkopen is de doorloopsnelheid hoog waardoor wij altijd verse kussens versturen, deze zijn relatief kortgeleden uit het... u kocht een Pillowise green hoofdkussen, aangezien wij deze zeer veel verkopen is de doorloopsnelheid hoog waardoor wij altijd verse kussens versturen, deze zijn relatief kortgeleden uit het schuimproces gekomen, dan kan het voorkomen dat er een geur vanaf komt die voor u niet als prettig wordt ervaren maar deze verdwijnt na een tijdje. Waarschijnlijk had de chiropractor het kussen al enige tijd in huis.

Marieke

Overzichtelijk, vlugge levering en n prima product

Willers

Goede nette levering

Wendy

Dik tevreden

Snel geleverd, compleet, netjes verpakt, prachtig product

Klant

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering Goede service

Margriet

In de webshop stond het product beschikbaar. Terwijl het niet leverbaar was. Dit vind ik een slechte zaak. Pas nadat ik er zelf om moest vragen waarom het zo lang duurde, kreeg ik een mail dat het... In de webshop stond het product beschikbaar. Terwijl het niet leverbaar was. Dit vind ik een slechte zaak. Pas nadat ik er zelf om moest vragen waarom het zo lang duurde, kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad was en dat ik moest wachten op levering door de fabriek.

Nee

Alice Rekers

Zie boven

Ruim assortiment, snelle levering

Lucien

Kijk uit via welk pakketdienst jullie de post laten brengen. Deze ging via hermes ik win net over de grens in duitsland. Eerst zou het zaterdag komen maar werd begin vd middag verplaatst naar... Kijk uit via welk pakketdienst jullie de post laten brengen. Deze ging via hermes ik win net over de grens in duitsland. Eerst zou het zaterdag komen maar werd begin vd middag verplaatst naar maandag. Maandag hele dag thuis, ze zeggen dat ze geweest zijn, maar ik heb niemand gezien en ik heb een ring deurbel en daar ook niemand op gezien. Dus dat verhaal klopt niet, zou het dinsdag opnieuw gebracht worden, opnieuw thuis gewerkt en komt opnieuw bericht dat ze het moeten verschuiven naar de woensdag. Dus opnieuw van huis uit gewerkt. Op woensdag bellen ze aan. Zetten het pakketje voor de deur en lopen meteen weg, zonder te wachten of er iemand komt. Als ik er niet was geweest had iedereen het zo kunnen meenemen. Vanaf de straat was het pakket namelijk heel goed te zien. Dus let op dat jullie een goede bezorgdienst nemen!

Als ik online koop, kijk ik naar een betrouwbare zaak met gunstige prijs en dat heeft bij jullie de doorslag gegeven. En alles conform mijn gedachten!

Reactie Pillowsonline:

Bedankt voor uw tip! De last mile bezorging blijft een uitdaging zeker in alle landen waarnaar wij verzenden - wij zullen uw verhaal zeker meenemen in onze overwegingen voor een pakketdienst voor... Bedankt voor uw tip! De last mile bezorging blijft een uitdaging zeker in alle landen waarnaar wij verzenden - wij zullen uw verhaal zeker meenemen in onze overwegingen voor een pakketdienst voor Duitsland.

Van Essen

Fijn,klantvriendelijk

Snelle verzending, leuke aanbiedingen

Fran

Always missing the orders, i still haven't received my orders , it has been a month already

the website got the pillow that i want to buy