Assortiment

George

Goede en snelle service.

Snel en correct

NVM

Nadat een bestelling was geplaatst vond er een snelle levering plaats. Helaas was een deel van de bestelling niet naar tevredenheid, maar dat werd direct correct gecorrigeerd en een nieuwe levering... Nadat een bestelling was geplaatst vond er een snelle levering plaats. Helaas was een deel van de bestelling niet naar tevredenheid, maar dat werd direct correct gecorrigeerd en een nieuwe levering ontvangen.

snelle service, reageert ook snel op mail

Roy

Medewerker is luisterd goed naar wat je wensen zijn omtrent de kussen. Met het aangeven van je punten bekijkt en adviseert hij welk kussen bij je past, na een aantal kussens testen heb ik de juiste... Medewerker is luisterd goed naar wat je wensen zijn omtrent de kussen. Met het aangeven van je punten bekijkt en adviseert hij welk kussen bij je past, na een aantal kussens testen heb ik de juiste gevonden.

Ik had online een kussen besteld, deze voldeed niet aan mijn eisen, ben daarop naar de winkel toe gegaan en daar heel goed geholpen. Ik heb voor mijzelf het perfecte kussen gevonden, dankzij de... Ik had online een kussen besteld, deze voldeed niet aan mijn eisen, ben daarop naar de winkel toe gegaan en daar heel goed geholpen. Ik heb voor mijzelf het perfecte kussen gevonden, dankzij de deskundigheid van de medewerker van deze winkel.

Pillow

Heerlijk kussen

Ruben

Ik heb geen mening over het assortiment, ik ben tevreden over het product dat ik gekocht heb en de snelheid en de manier waarop mijn vraag beantwoord werd.

Snel en duidelijk antwoord

Robin Willemsen

Korting gekregen op een kussen en ook nog gratis molton erbij en binnen 24 uur geleverd

Scherpe prijs, snelle service.

Bloem

Post.nl neemt de afmetingen van de pakketten over van de door u aangegeven maten. Deze zijn echter voor een groot pakket en komen niet overeen met het verstuurde pakket.

Advies via telefonisch contact erg prettig!
Advies via telefonisch contact erg prettig!
Retour sturen is echter problematisch. Dwz volgens post.nl is de afmeting van de doos zo groot dat de portokosten 13.20 euro bedragen terwijl de afmeting van de doos over de aangegeven maten beschikken van een pakket van 6.95 euro.

Ruiter

Denken mee en snelle afhandeling

Meedenken!

Adje Sprangers

Meerdere kussens besteld vanwege de goede kwaliteit. Altijd zeer snelle levering. Vriendelijke en goede service bij vragen.

Goede webshop, bestellen gaat makkelijk en de levering zeer snel.

Tom

Prima en snel geholpen.