Assortiment

Ina

Goede producten, heldere communicatie over levering

Heel goed product

Hanneke

Goede communicatie.

Grote keuze

Fam. J. van Rijsbergen

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Heel goed in het contact houden met de klant over de status van de bestelling. En ondanks dat de bestelling iets langer onderweg kon zijn ivm de voorraad,... Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Heel goed in het contact houden met de klant over de status van de bestelling. En ondanks dat de bestelling iets langer onderweg kon zijn ivm de voorraad, toch snel en keurig geleverd.

In het op de hoogte houden van de status van de bestelling.

Gerritsen

Snelle levering, binnen week het kussen binnen

Stevig maar niet hard

Hanneke Vermeer

Betrouwbaar

Netjes

Marlies

Prima service

Mooie aanbieding en snelle levering

Mariëlle

Positieve ervaringen, snelle levering en goede service, ook bij retourneren

Snelle levering.
Goede service.
Geen problemen met retourneren.

Giselle

Ik heb al 1 speciale kussen, maar reis veel op en neer naar het buitenland en wilde graag nog eentje in het buitenland hebben! En dat kon gelukkig want er werd ook naar het buitenland geshipt! En ik... Ik heb al 1 speciale kussen, maar reis veel op en neer naar het buitenland en wilde graag nog eentje in het buitenland hebben! En dat kon gelukkig want er werd ook naar het buitenland geshipt! En ik ben er helemaal blij mee!! Hele fijne service dus!

Goede communicatie, fijne service en fantastische kussen!

Marjon Sturkenboom

Heel goed

Prive

Kussen heeft een zeer sterke chemische meeldauwgeur waar ik moeite mee heb om eruit te komen. onaangenaam om op te slapen vanwege de geur. Eerste kussen dat ik kocht via chiropractor was perfect,... Kussen heeft een zeer sterke chemische meeldauwgeur waar ik moeite mee heb om eruit te komen. onaangenaam om op te slapen vanwege de geur. Eerste kussen dat ik kocht via chiropractor was perfect, deze absoluut niet.

Op dit moment geen

Reactie Pillowsonline:

u kocht een Pillowise green hoofdkussen, aangezien wij deze zeer veel verkopen is de doorloopsnelheid hoog waardoor wij altijd verse kussens versturen, deze zijn relatief kortgeleden uit het... u kocht een Pillowise green hoofdkussen, aangezien wij deze zeer veel verkopen is de doorloopsnelheid hoog waardoor wij altijd verse kussens versturen, deze zijn relatief kortgeleden uit het schuimproces gekomen, dan kan het voorkomen dat er een geur vanaf komt die voor u niet als prettig wordt ervaren maar deze verdwijnt na een tijdje. Waarschijnlijk had de chiropractor het kussen al enige tijd in huis.