Assortiment

Maria

Snel besteld, snelle levering

prima kwaliteit

Ano

Duurt veel te lang voordat je je geld terug krijgt en de kussen zijn veel te slap en dun, wil je nekpijn bestel dan hier vooral je kussen

Reactie Pillowsonline:

u heeft het kussen 7 maart besteld 8 maart ontvangen wij ontvingen het kussen 11 maart retour en hebben dezelfde dag terug gestort. Als dat te lang duurt ligt dat niet aan ons maar aan uw eigen... u heeft het kussen 7 maart besteld 8 maart ontvangen wij ontvingen het kussen 11 maart retour en hebben dezelfde dag terug gestort. Als dat te lang duurt ligt dat niet aan ons maar aan uw eigen verwachting. ( de termijn die daarvoor staat is 14 dagen) . Met duizenden klanten die wel het juiste hoofdkussen hebben aangeschaft denken wij dat de ontstane nekpijn eerder aan de verkeerde keuze lag dan aan het kussen,

Joe

Na gebruikt kan ik lekker slapen,geen nek pijn meer ,top.

uitstekend

Marjan

Ik kon precies de afleverdag met ze regelen. Ik was vergeten de 5% korting code op te geven bij de bestelling en kreeg keurig de 5% teruggestort op m'n rekening. Prima advies ook gekregen over het... Ik kon precies de afleverdag met ze regelen. Ik was vergeten de 5% korting code op te geven bij de bestelling en kreeg keurig de 5% teruggestort op m'n rekening. Prima advies ook gekregen over het product zelf. Heel fijn dekbed!

mooi product (zijden dekbed) en goede service!

Lody van Osch. 06 28126040

Geen bezorging aan huis. Moest het ophalen bij een servicepunt, en ben dat vergeten. Helemaal mijn fout hoor. En geen herinneringmail dat het er nog steeds ligt (dat ik het alsnog kan ophalen. Geen bezorging aan huis. Moest het ophalen bij een servicepunt, en ben dat vergeten. Helemaal mijn fout hoor. En geen herinneringmail dat het er nog steeds ligt (dat ik het alsnog kan ophalen.
Kortom, gevoelig voor onnodig gedoe.

Karina Nipp

Snelle communicatie en snelle levering

snel en goede communicatie

Anna

Ik kon zonder problemen ruilen.

Telefonisch goed bereikbaar.
Goede service. Aardige medewerkers.

Dowling

Jammer dat het bijna 2 weken duurde eer de bestelling binnen was en bij het wassen van het laken ontdekte ik een gaatje ..jammer

Nee

Walter

2 Bella Donna Picolla topper hoeslakens besteld, in de Sale, een gele en een rode, kreeg al vrij snel een berichtje dat de rode wel 6 weken kon duren,vroeg of ze een andere kleur hadden voor... 2 Bella Donna Picolla topper hoeslakens besteld, in de Sale, een gele en een rode, kreeg al vrij snel een berichtje dat de rode wel 6 weken kon duren,vroeg of ze een andere kleur hadden voor dezelfde prijs, geen probleem : we sturen je een mooie grijze op, super klantvriendelijk, een dikke 10.

Denken met je mee

Van baren