Leuk cadeau

Leuk product, snelle levering

Reactie Picknickmand.nl:

Fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Wij vonden het fijn dat we iets voor u konden betekenen. Wij kijken graag uit naar een volgende samenwerking.

Joyce Schut

Snelle service en mooie mams

Mooi product zoals omschreven

A.

Slecht. Ik heb een koeltas bij dit bedrijf besteld via Bol.com.
Om te beginnen zat de koeltas niet in de originele verpakking, maar was los in de bezorgzak gestopt.
Toen ik het product...
Slecht. Ik heb een koeltas bij dit bedrijf besteld via Bol.com.
Toen ik het product nader bekeek bleek de tits stuk.
Ik heb meteen gebeld en het enige wat gezegd werd was: "Stuur maar retour". Een oplossing werd niet aangeboden. Er werd alleen spottend gezegd: " Ik kan moeilijk een naaister naar je toesturen om het te repareren." Ik had op zijn minst gewoon een nieuwe onbeschadigde koeltas verwacht.
De dame aan de lijn was ook moeilijk te verstaan door haar platte accent.

Huur een goede klantenservice medewerker in die de klant serieus neemt en verstaanbaar Nederlands spreekt.

Reactie Picknickmand.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Wij vinden het spijtig te horen dat u product niet naar wens was. En vervolgens de gewenste service niet hebt gekregen. Wij streven er als bedrijf naar om de beste producten en service te bieden.
Wij hebben u uiteraard direct aangeboden om het product retour te sturen, en dat wij alle kosten op ons zouden nemen. Dit was een oplossing waar u het niet mee eens was, maar verder had u zelf ook geen oplossing in gedachte. Uiteindelijk heeft u van ons het geld wel netjes terug gekregen, waarvan u natuurlijk gewoon opnieuw het tasje kon bestellen. Dan hadden wij er uiteraard voor gezorgd dat deze netjes was geleverd met een leuke extra.

Tycho Aardenburg

Snelle afhandeling, goede service

Snelheid leveren

Niks

WJM Damhuis

Goed hoor, mooie tas geleverd. Nu alleen nog beter weer...

Snel geleverd, mooie picknick rugtas

Helaas heeft bezorger het pakket buiten gezet bij het leveren. Geen kaartje in de brievenbus. Maar goed was goed verpakt en met de tas was niks mis mee...

Eva

Snel, makkelijk een aanrader!

Snelle levering, zelfs in deze drukke tijden. Netjes verpakt en ook leuk geleverd met een beschrijving van het product en tips.

Nee

Sander Engeldorp

Makkelijk bestellen, snelle levering. Goede kwaliteit van bestelde product kortom niks te klagen

Juiste omschrijving

Geen gevonden

Valerie

Snelle levering, en we zijn enorm blij met de picknicktas. Mooie kwaliteit, ziet er uit als een gewone tas. Er zit een briefje bij dat Picknickmand.nl trots is op haar producten, en terecht!!!

Snel, goede prijs/kwaliteit

nvt