Ann Peeters

Prima. Zeer goede uitleg over het product. Professionele site.

De snelheid van levering. De verpakking ook heel goed. Alles prima verpakt, ook de kleinste onderdelen. Meesen, vorken en lepels.

Dave

Prettig contact met goede uitleg en een snelle levering

Tijdens het gesprek over het bestel- en leverproces ben ik zeer goed te woord gestaan. Vervolgens was de levering ook daadwerkelijk heel snel.

AnkN

Snelle reactie op vraag om info, snelle levering en product conform plaatje website.

Kristien

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling, snelle levertijd, zeer leuke picknicktas!!!

Snelheid bestelling en levering
Assortiment

Prima!

Nee

Nee

Prima, snelle levering, keurig verpakt.

Prima kwaliteit.

Misschien een optie om een 5 of 6 oersoonsmand aan te bieden? Wij deden de mand kado aan een gezin met 3 kinderen dus hebben een kindersetje elders bijgekocht en erin gedaan, incl.kinderbekertje.

Barbara

Hele goede service en prachtige picknickmand. Wij hadden ná de verzendtijd nog een picknickmand nodig en uiteindelijk hebben ze dit voor ons kunnen regelen. Veel dank daarvoor!

Klantvriendelijk, persoonlijk, goede service

Goede en snelle service.
Ik was mijn huisnummer vergeten te vermelden na 1 belletje meteen opgelost.
TOP!

Via internet besteld en product thuisgestuurd gekregen. product voldoet totnutoe aan verwachting. over gebruik kan ik nog niks zeggen.
verder geen contact gehad met bedrijf. .over after sales...
verder geen contact gehad met bedrijf. .over after sales kan ik niks zeggen

nee

nee