Ik wist al snel wat ik wilde door het goede overzicht op de site. Met de snelle levering was ik ook erg tevreden.

Snelle levering en een goed werkende website

Meer foto's voor elk product

Raymond Groeneveld

Goed, informatieverstrekking, service en verzending uitstekend.

Aftersales geen ervaring mee, jammer dat ik dit verplicht moet beoordelen.

Luk

Qua prijs qualiteit zit dit goed. Enkele kleine details kunnen beter. Huisnummer ontbrak bij de levering, daardoor dagje vertraging, geen cadeauverpakking, en het woordje geschreven om bij... Qua prijs qualiteit zit dit goed. Enkele kleine details kunnen beter. Huisnummer ontbrak bij de levering, daardoor dagje vertraging, geen cadeauverpakking, en het woordje geschreven om bij bestelling te voegen zat er niet bij. Voor de rest alles ok.

Snelle levering, goede spullen

J.V Beenen

Prima op de hoogte gehouden van de reisavonturen van het koelboxje ?

Prima geregeld. makkelijk besteld en snel in huis.

mail met duidelijke, concrete tijden van wanneer het pakket wordt bezorgd, en dit word ook waargemaakt. snelle service

Linda Wijnker

Ik heb een picknickmand gekocht welke de volgende dag keurig in huis was. bij de betaling ging er iets mis. de website gaf aan dat mijn bank de betaling nog moest bevestigen terwijl het er bij mij... Ik heb een picknickmand gekocht welke de volgende dag keurig in huis was. bij de betaling ging er iets mis. de website gaf aan dat mijn bank de betaling nog moest bevestigen terwijl het er bij mij al af was geschreven. Na enige tijd toch maar even opgebeld naar het aangegeven telefoonnummer. Toen kreeg ik een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon die me uitstekend heeft geholpen. Hij zag het zelfde als ik en zei dat hij dit uit ging zoeken. evengoed kreeg ik gewoon mijn tas de volgende dag.

vriendelijke & behulpzame klantenservice

nee

marc schiffers

Prima ... mooie picknickmand, goeie prijs, prima levering !!! allemaal top

snelheid levering

Prima product, snel geleverd, goed verpakt