Chantal

Mooie, duidelijke, leerzame typecursus

Jesse

Prima ervaring, leuk met die landen

J Gerritsen

Kind kan cursus geheel zelfstandig volgen en is ook nog eens heel afwisselend en leerzaam

Van Nespen Hilde

Mijn dochter is begonnen op 1juli en heeft haar diploma behaald op 17mei, heeft er dus 11maanden over gedaan, en ik denk dat dat een realistische termijn is, want mijn dochter is normaal begaafd, en... Mijn dochter is begonnen op 1juli en heeft haar diploma behaald op 17mei, heeft er dus 11maanden over gedaan, en ik denk dat dat een realistische termijn is, want mijn dochter is normaal begaafd, en heeft zeer veel werklust en wilskracht, want dat is wel nodig om dit tot een goed einde te brengen. Leuke en interessante typmethode, omdat je ook wat leert over andere landen, maar het kind moet wel voldoende wilskracht hebben om het op zijn eentje vol te houden.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. Wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, per keer een reisdag wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden, dan is de cursusduur 12 weken. Je dochter heeft... Dank je voor je feedback. Wanneer er 5 dagen in de week getypt wordt, per keer een reisdag wordt gemaakt en er niet extra geoefend hoeft te worden, dan is de cursusduur 12 weken. Je dochter heeft goed doorgezet en supergoed geoefend, maar niet 5 dagen in de week een dagopdracht gemaakt. Daarnaast heeft ze een aantal herhalingsdagen nodig gehad, waardoor ze wat langer bezig is geweest. Geen probleem natuurlijk, een account is maar liefst 24 maanden open, dat geeft de kinderen alle tijd om de cursus in het eigen tempo te volgen. Ze heeft in ieder geval de cursus met een mooi resultaat afgesloten en een levenslange vaardigheid opgedaan!

Reuvers

Sluit helemaal aan bij de interesse van Duuk. Cursus kan zelfstandig gemaakt.

Patrick

Supercursus! Na onze zoon is nu ook onze dochter bezig, ook zij is erg enthousiast. Netjes iedere dag een reisdag, heel goed te doen in een kwartier. Pas 1 extra dag nodig gehad en die vond ze... Supercursus! Na onze zoon is nu ook onze dochter bezig, ook zij is erg enthousiast. Netjes iedere dag een reisdag, heel goed te doen in een kwartier. Pas 1 extra dag nodig gehad en die vond ze eigenlijk helemaal niet erg. Nieuwe weetjes en ook weer een nieuw filmpje. Zit goed in elkaar! Berichten van de juf worden ook goed gewaardeerd. Op naar het diploma!

S. Mulderij

Slechte ervaring. Te hoge lat qua snelheid en nauwkeurigheid. Niet te halen binnen 12 weken door kinderen. Alleen feedback op het product (veel fouten, vaker herhalen etc.) i.p.v. ook op het proces... Slechte ervaring. Te hoge lat qua snelheid en nauwkeurigheid. Niet te halen binnen 12 weken door kinderen. Alleen feedback op het product (veel fouten, vaker herhalen etc.) i.p.v. ook op het proces (er wordt frequent geoefend). Gevolg: erg gedemotiveerde kinderen.

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. We betreuren het dat de cursus niet was wat je voor ogen had. We zien dat er inmiddels contact via de mail is geweest en de cursus geannuleerd is, met restitutie van het... Dank je voor je feedback. We betreuren het dat de cursus niet was wat je voor ogen had. We zien dat er inmiddels contact via de mail is geweest en de cursus geannuleerd is, met restitutie van het volledige cursusgeld ondanks dat de kinderen al een heel eind in de cursus waren. Fijn dat het op deze manier is opgelost. Hopelijk vind je een andere typecursus die wel aansluit bij de verwachtingen.

Kim

Een efficiënte en prettige manier van leren.

Familie Bastmeijer

Fijne, duidelijke typelessen

Lot Kas

Duidelijk typecursus, veel aan gehad.