Sabrina

Super leuk programma op te leren typen

Jantine Westeneng

Een prima cursus! Goed voor de cursist om gelijk resultaat te zien. De filmjes ertussendoor maken het gezellig en volhoudend. Een hele goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Sabine Joye

Plus punt is dat je het thuis kan doen, wanneer het je past.
Plus punt is dat je het thuis kan doen, wanneer het je past.
Het nadeel dat ik hoorde van de kinderen, dat ze alles opnieuw moeten typen als hun snelheid te traag is en als er te veel typfouten waren.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor je feedback. Wanneer kinderen de doelen niet halen krijgen ze een volledig nieuwe reisdag aangeboden met nieuwe oefeningen, nieuwe weetjes en nieuwe filmpjes, zodat ze extra kunnen... Bedankt voor je feedback. Wanneer kinderen de doelen niet halen krijgen ze een volledig nieuwe reisdag aangeboden met nieuwe oefeningen, nieuwe weetjes en nieuwe filmpjes, zodat ze extra kunnen oefenen en hun vaardigheid kunnen verbeteren. Daarnaast hebben ze ook de mogelijkheid om een oefening te herhalen als ze de doelen niet halen. Door de extra oefening worden de letters beter geautomatiseerd en kunnen kinderen de cursus met een mooi diploma afronden.

van IJzendoorn

Prima cursus, dochter ging iedere keer zelfstandig aan de slag en vond het ook leuk.

de Haan

De cursus is prima. Het zou wel erg fijn zijn dat de feedback die onze zoon kreeg niet zo standaard is maar ook vooral wat positiever!!!! Niet alleen een bericht sturen wat beter kan maar vooral... De cursus is prima. Het zou wel erg fijn zijn dat de feedback die onze zoon kreeg niet zo standaard is maar ook vooral wat positiever!!!! Niet alleen een bericht sturen wat beter kan maar vooral ook tussendoor een vericht dat hij het super goed doet. Ik beveel jullie aan maar zeg er wel bij tegen de mensen wat ik hierboven heb getypt.

Reactie Picatypen:

Bedankt voor je feedback. Wij werken uitsluitend met echte typecoaches en benaderen kinderen altijd positief om ze verder te helpen op momenten dat het minder goed gaat.

Snels

Goede cursus, interessante weetjes

Linda

Prima cursus om thuis te volgen en te leren typen

Alex

Mijn dochter vond het geweldig! Ze heeft op een leuke manier goed leren typen. De cursus ziet er super uit, leuk die wereldreis. Ook de coaching was erg fijn, steeds snelle reacties en goede... Mijn dochter vond het geweldig! Ze heeft op een leuke manier goed leren typen. De cursus ziet er super uit, leuk die wereldreis. Ook de coaching was erg fijn, steeds snelle reacties en goede aanwijzingen. Mijn zoon is volgend jaar aan de beurt!

Fam P

Op zich oké maar de strengheid vh weinig fouten mogen maken mag iets minder

Reactie Picatypen:

Dank je voor je feedback. We vinden het inderdaad belangrijk dat de kinderen met onze cursus netjes blind leren typen. Bij de eindopdracht mogen er nog 6 foutjes gemaakt worden en kan de Backspace... Dank je voor je feedback. We vinden het inderdaad belangrijk dat de kinderen met onze cursus netjes blind leren typen. Bij de eindopdracht mogen er nog 6 foutjes gemaakt worden en kan de Backspace ook nog 5 keer gebruikt worden. De gestelde eis voor de nauwkeurigheid is goed haalbaar en een zeer gangbare norm.

Pauline

Zoon (12) was er steeds een kwartiertje aan kwijt en vond de combinatie met interessante feitjes van over de hele wereld leuk. Hij heeft het eenvoudig doorlopen (hij heeft er alleen wat langer over... Zoon (12) was er steeds een kwartiertje aan kwijt en vond de combinatie met interessante feitjes van over de hele wereld leuk. Hij heeft het eenvoudig doorlopen (hij heeft er alleen wat langer over gedaan dan de tijd die ervoor staat).