Harry Iwema

N Bakker

Prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pietro Belloni

Het voelde meteen vertrouwd en duidelijk aan.

Anita Nispen

Heel goed

Annabelle Vermeulen

De klantenservice was goed te benaderen, ik ontving snel een mail terug. Ik heb om 16.15u besteld en de volgende dag was het pakket er al om 10.20 uur!! Heel blij mee!

Yvonne Nuijten-Ulder

Prima service!

Marit

Geen op of aanmerkingen!

De saedeleer

Zeer inflexibel.retours te laat gearriveerd door zee slechte GLS communicatie. Retours kosten totaal ~50EUR voor product van >200 eur en bedrijf weigert terugbetaling van product in UITSTEKENDE... Zeer inflexibel.retours te laat gearriveerd door zee slechte GLS communicatie. Retours kosten totaal ~50EUR voor product van >200 eur en bedrijf weigert terugbetaling van product in UITSTEKENDE staat van retours. Dit is hun antwoord:
“na onderzoek bij GLS kunnen wij het volgende constateren:
Uw zending is rond 18-03 bij u afgeleverd zodat de retourtermijn 30 dagen daarna is verstreken. Op 28 maart heeft u melding gedaan van een retourzending. Op 11 april heeft u deze afgegeven bij een GLS Parcelshop. Op 1204 is het pakket aangekomen bij een sorteercentrum. Deze hebben vastgesteld dat het pakket te groot was voor reguliere verzending. Op 1204 om 08:59 is er door GLS aan u per email dit doorgegeven met de vraag of u de extra kosten wilde betalen voor een palletzending. Hierop is door u niet gereageerd en na 14 dagen is het pakket dan ook aan u teruggestuurd. Deze zending is op 2704 bij u bezorgd. Zie bijgaande screenprint.
Op 9 mei meldt u per email dit probleem en heeft u de pakketten nogmaals aan ons verstuurd. Omdat u niet heeft gereageerd op het bericht van GLS op 12-04 is de retourtermijn dermate overschreden dat wij de retourzending niet meer kunnen accepteren.
Wij willen dan ook graag de twee pakketten aan u retourneren. Voor de betaling van de verzendkosten voor beide pakketten kunt u gebruik maken van deze betaallink: (hyperlink verwijderd)
Na ontvangst van uw betaling zal ons magazijn beide dozen aan u terugsturen.