Antoinette Zonneveld

Prima bedrijf. zeer snelle levering.

Maaike

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Marleen Croimans

Top service

Hanneke Zonderland - Maas

Professioneel en persoonlijk

Fabian Oosterom-Kahlman

Betrouwbaar

Jos Bavelaar

Bij Petsonline hebben wij een reis bench besteld voor de hond. De order werd keurig en snel afgeleverd bij ons en de bench ziet er zeer degelijk uit! We zijner dus zeer content mee!

Peter Nieuwenhuyse

Levertijd vrij lang voor zaken die in voorraad waren

Reactie Petsonline:

Beste klant, u bestelde op zaterdag 10 juni een product met een levertijd van 2 - 5 werkdagen. Wij vermelden geen voorraad bij een product maar een verwachte levertijd. Op woensdag 14 juni is uw... Beste klant, u bestelde op zaterdag 10 juni een product met een levertijd van 2 - 5 werkdagen. Wij vermelden geen voorraad bij een product maar een verwachte levertijd. Op woensdag 14 juni is uw bestelling verzonden. Dat is binnen de beloofde levertijd. Uw beoordeling is naar onze mening dan ook onterecht.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Renske Haan

Vriendelijk, maar we hebben veel te lang op de bestelling moeten wachten, we waren nl al verhuisd.q

Reactie Petsonline:

Beste klant, door productieproblemen bij de fabrikant konden wij onze voorraad niet aanvullen. Wij hebben meerdere keren met u hierover per email contact gehad en u op de hoogte gehouden van de... Beste klant, door productieproblemen bij de fabrikant konden wij onze voorraad niet aanvullen. Wij hebben meerdere keren met u hierover per email contact gehad en u op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Wij hebben u hierbij alle mogelijkheden aangeboden. U heeft ons laten weten dat het geen enkel probleem was om te wachten totdat de mand weer leverbaar was. Met enige verbazing ontvangen wij dan ook uw slechte beoordeling.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Karin Wassenaar

Snelle levering.

Coby Kompaan-Gorter

Goede service en vlotte verzending.
Voor mens en dier