Chris

Goede beschrijving van het gekochte product.

Jean Andre Herreveld

Mooie artikelen en keurig geleverd.

Y.H.Chen

Goed bedrijf

Anke Lensen

Zeer goed. Geven goed advies. Zeer behulpzaam en vriendelijk

Yvette

Ik heb zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Een tuigje ontvangen wat in mijn ogen reeds gebruikt is, hiervoor contact opgenomen met de klantenservice. Van hen een vreemd en negatief antwoord... Ik heb zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Een tuigje ontvangen wat in mijn ogen reeds gebruikt is, hiervoor contact opgenomen met de klantenservice. Van hen een vreemd en negatief antwoord opgekregen. Deze leverancier verschuilt zich voor garantie achter de fabrikant. Mijn advies, koop hier niets!

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Beste klant,
graag reageer ik als volgt op uw beoordeling. Op 7 april hebben wij u een nieuw hondentuig geleverd. Na ontvangst van het tuig hebben wij niets van u vernomen. Pas op 18 april meldt u een probleem met het tuig. Op de aangeleverde foto's is te zien dat het tuig bijna aan flarden is getrokken. Stukken stof zijn verdwenen, zelfs aan de achterkant, en zitten er grote scheuren in het tuig. Waardoor dit is ontstaan, weten wij uiteraard niet. Wij hebben uw klacht serieus genomen, ook besproken met de leverancier. En uw uitgebreid een antwoord gestuurd waarin niets vreemds stond. Wel hebben wij uw klacht inderdaad afgewezen omdat a) dergelijke schade niet “spontaan” ontstaat en b) het tuigje in perfecte nieuwstaat aan u is geleverd. Wij verkopen geen gebruikte artikelen, ook worden alle artikelen in ons magazijn nauwkeurig gecontroleerd.
Wij vinden het totaal ongepast wat u schrijft over ons bedrijf daar wij uw klacht zeker serieus hebben genomen, tweemaal een duidelijk antwoord hebben gestuurd en blijven van mening dat er geen enkele sprake is van een fabricagefout.
Met vriendelijke groet, Petsonline.