Kwaliteit
Assortiment
Levering

Laura

Mooie, unieke geboortekaartjes en snelle reactie via de e-mail!

Snelle reactie! Denken goed mee.

Misschien meer proefdrukken voor minder geld.

Joyce

Hele leuke reacties op de geboortekaartjes.

Leuke designs

Patricia

Geboorte kaartjes besteld.
De proefdruk zag er top en goed uit waardoor wij besloten ook onze geboorte kaartjes bij petite Fleur te bestellen.
Eenmaal besteld zagen wij tot onze verbazing...
Geboorte kaartjes besteld.
Eenmaal besteld zagen wij tot onze verbazing bij het ontvangen van de bestelde kaartjes dat er standaard witte enveloppe bijgeleverd waren, terwijl wij gekozen hadden voor een luxere envelop. Gebeld naar petite Fleur en er werd goed meegedacht hoe dit op te lossen.
Alleen werd er benoemd dat er nieuwe enveloppen om hun kosten onze kant op zou komen maar naar dagen gewacht te hebben kwam er maar niets.
Weer gebeld en toen werd er opnieuw actie ondernomen deze gelukkig wel ontvangen maar waren wel een week verder.

Keuze kaartjes bij de proefafdruk

Als enveloppen op zijn klant op de hoogte stellen en een alternatief laten kiezen voordat het op de post gedaan wordt bespaard een hoop gedoe en ellende

Kelly

Enorm betrokken, snel bereikbaar, erg fijne communicatie zowel telefonisch als via de mail!

Reageren persoonlijk, kwaliteit goed, denken mee

Mila

Uitstekend.

Design van het geboortekaartje.

Amanda

Goede service, makkelijk je kaart aanpassen en nette levering. alles zat netjes verpakt en beschermd. gewoonweg super!

makkelijk aanpassen van de kaart naar eigen wens

ga vooral zo door

Dennis En Manouk

Goed! Fijn dat ik zo mijn eigen geboortekaartje kon ontwerpen met de afbeeldingen van Petite-Fleur. Alleen jammer dat ze geen extra spellingscheck doen. Wij hebben nu geboortekaartjes met een... Goed! Fijn dat ik zo mijn eigen geboortekaartje kon ontwerpen met de afbeeldingen van Petite-Fleur. Alleen jammer dat ze geen extra spellingscheck doen. Wij hebben nu geboortekaartjes met een spellingfout erop.

Mooie afbeeldingen, lettertypes etc.

Extra controle op spelling zou fijn zijn

Eline

Super blij met het eindresultaat. Contact via de mail was niet altijd even snel en vond het soms wat kortaf. Zou wat mij betreft vriendelijker over mogen komen.

Kwaliteit van het geboortekaartje is erg mooi.

Wees vriendelijker tegen de klant. Ook als er een paar aanpassingen nodig zijn om een kaartje naar tevredenheid te hebben.

Reactie Petite-Fleur:

Beste Eline,
Fijn dat het kaartje naar je zin is! En dank voor je review!
Beste Eline,
Fijn dat het kaartje naar je zin is! En dank voor je review!
Als er een aanpassing gedaan is dan sturen wij inderdaad een kort berichtje om dit te laten weten. Het is zeker niet de bedoeling dat dit kortaf of onvriendelijk overkomt. Wij zullen je verbeterpunt dan ook ter harte nemen en de berichtgeving aanpassen!

Gemma

Hele mooie kaartjes,, veel keuzes.

Makkelijke en overzichtelijke site,

Weinig variatie op geboorte kaartjes met geboorte 3de kind

Robert

Fijne ervaring met Petite-Fleur

Na bestelling is het ontwerp nog gecontroleerd door het team van Petite Fleur.

Configureren is op de computer nog wel eens lastig. Op de telefoon werkt het makkelijker, maar voor details is je scherm daarvoor soms iets te klein.