Kwaliteit
Assortiment
Levering

Sant

Mooie kaartjes maar erg duur

Super mooie kaartjes

Als je je proefdruk wilt aanpassen omdat de eerste keer niet helemaal goed is gegaan is opnieuw een proefdruk bestellen echt super duur. Ik vind 3 a 4 euro normaal, maar 8,95 vind ik echt hee duur.

Rowena

De kaartjes zijn super mooi en goede kwaliteit.

De kaarten

Liennes

Mooie, originele geboortekaartjes

Snelle levering en makkelijk bewerkingsprogramma

bij het openen van de eigen creaties kon ik niet altijd even makkelijk naar de bewerkoptie, maar zat ik direct in de bestelmodus. Ook had ik niet iedere keer het overzicht wat het zou kosten... bij het openen van de eigen creaties kon ik niet altijd even makkelijk naar de bewerkoptie, maar zat ik direct in de bestelmodus. Ook had ik niet iedere keer het overzicht wat het zou kosten (bestelcalculator).

Reactie Petite-Fleur:

Beste Liennes,
Bedankt voor je prachtige review!
Weet dat onze klantenservice je graag helpt als je ergens niet uitkomt!

Lisa

Het is een prachtig kaartje geworden!

Echt prachtige kwaliteit kaartje

Ik zou het zelf leuk vinden om mijn aangepaste proef geboortekaartje nogmaals tegen een kleine prijs te mogen bestellen. Dit mis ik, dit hebben andere bedrijven wel vaak. Oh en je moet het kaartje... Ik zou het zelf leuk vinden om mijn aangepaste proef geboortekaartje nogmaals tegen een kleine prijs te mogen bestellen. Dit mis ik, dit hebben andere bedrijven wel vaak. Oh en je moet het kaartje zelf nog vouwen, dit vind ik ook minder fijn.

Stefanie

Leuke website maar steeds problemen met de levering

Editor op website is heel handig. Klantenservice is super.

Levering naar België duurt doorgaans lang

Stephie

Tevreden

Veel keuze, kaartje is gemakkelijk te bewerken, levering ging snel

Proefkaartjes zijn erg duur. Soms wil je een aantal dingen proberen en kunnen zien voordat je een keuze kunt maken, dan wordt het al snel prijzig.

S.

Super mooie kaartjes en makkelijk zelf te ontwerpen

Snelle levering en vele opties

Iets duidelijker vermelden welke meerkosten er zijn per papiersoort

Rianne

Super leuke en originele geboortekaartjes en de service die je wilt!

Heel behulpzame klantenservice, eenvoudig bestelproces en het belangrijkste: heel originele en schattige geboortekaartjes

Alleen maar omdat het nog leuker zou zijn: meer soorten afbeeldingen waarmee je zelf je geboortekaartje nog meer naar eigen wens kunt maken

Esley

Geboortekaartjes, enveloppen, sluitstickers en een raambord besteld. Alles was snel binnen en netjes verpakt. Helaas bleek er in de kaartjes een spelfout te staan, welke niet onze fout was maar van... Geboortekaartjes, enveloppen, sluitstickers en een raambord besteld. Alles was snel binnen en netjes verpakt. Helaas bleek er in de kaartjes een spelfout te staan, welke niet onze fout was maar van de controleur. Gelijk gebeld en super netjes afgehandeld, we hadden de volgende dag al de juiste kaartjes binnen.

Eigen klantenservice en snelle communicatie

Kim

Zeer tevreden!

Veel keus en snel geleverd!

De bewerkings tool werkt beter op de laptop dan mobiel, dat is meestal zo. Maar misschien kunnen jullie daar nog niets mee. Verder heel tevreden.