Kwaliteit
Assortiment
Levering

Mies

Positief, leuke kaarten

Leuke kaarten en veel aanpassingsmohelijkheden

Eerste proefdruk kreeg ik met een witte rand bovenaan, een check of dit wel de bedoeling was zou fijn zijn. Bij bestellen kaarten was ik bang dat dit ook kon gebeuren en dat alle kaarten dan zo... Eerste proefdruk kreeg ik met een witte rand bovenaan, een check of dit wel de bedoeling was zou fijn zijn. Bij bestellen kaarten was ik bang dat dit ook kon gebeuren en dat alle kaarten dan zo afgedrukt zouden worden.
Prijs eerder weergeven en ook bij de proefdruk, ik dacht dat dat de prijs per kaart was.
Vorige keer had ik de optie voor geschept papier, nu was er alleen oud Hollands, maar die is duidelijk minder mooi (je ziet strepen van machinale productie).

Reactie Petite-Fleur:

Beste Mies,
Hartelijk dank voor je uitgebreide review!
Wij verwerken de orders met de grootste zorg.
Beste Mies,
Hartelijk dank voor je uitgebreide review!
Wij verwerken de orders met de grootste zorg.
De eindbestellingen worden inderdaad gecontroleerd. Bij de proefkaarten is dit niet het geval, maar als er iets mis mee is kun je altijd contact opnemen en sturen wij een nieuwe proefkaart. Wat vervelend van de strepen op je kaartjes. Ook dit kun je aan ons melden voordat je de kaartjes hebt verstuurd. Op die manier kunnen wij, indien nodig, een passende oplossing bieden.
Voor de proefkaarten zijn andere prijzen van toepassing, wij zullen kijken of we dit nog beter op de site kunnen communiceren.

Suzanne

Heel goede service

Snelle reactie en zeer klantvriendelijk

Geen eerlijk gezegd op dit moment

Blerta

Excellent service and products

Fast delivery, great quality of the cards & they look exactly as expected.

None

Maaike

Groot aanbod, goede en snelle levering

Proefdruk met verschillende papiersoorten erbij

Sylvia

Levering geboortekaartjes

prachtige ontwerpen en simpel programma

Bianca

Prettig

Duidelijke site en snelle levering. Daarnaast is de kwaliteit van de kaarten goed.

Dongyi

Mooie kaarten en snelle bezorging! De persoonlijke service en hulp heb ik niet ervaren; had een mail gestuurd voor hulp/ suggesties voor het uiteindelijke geboortekaartje, daar heb ik geen reactie... Mooie kaarten en snelle bezorging! De persoonlijke service en hulp heb ik niet ervaren; had een mail gestuurd voor hulp/ suggesties voor het uiteindelijke geboortekaartje, daar heb ik geen reactie op gekregen.

Mooie kaarten en de snelle bezorging.

Reageren op mails en de persoonlijke benadering bieden die benoemd wordt.

Marlous

Goede en duidelijke service.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Marijne Troost

Heel goed

Goede kwaliteit, super snelle verzending!

Wel prijzig 😉

Pieter

Mooie kaartjes

Sneller versturen

Reactie Petite-Fleur:

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat je tevreden bent met de kaartjes! Door de combinatie van sluiting van niet-essentiële winkels en de drukke decembermaand zijn sommige pakketjes iets later bezorgd dan normaal. Hier hebben wij helaas geen invloed op.