Kwaliteit
Assortiment
Levering

Lindsey

Mooie duidelijke site. Makkelijk in gebruik

Duidelijk, makkelijk

Joyce

Mooie ontwerpen. Er ontbraken een aantal kaarten maar dit werd heel snel opgelost.

Mooie kaarten, klantvriendelijk, restant kaarten werden rap nagestuurd.

Simone

Mooie producten en snelle levering!

Veel keuze en mogelijkheden.

Rachelle

Aangenaam

Werd gauw gehoor gegeven en goede kwaliteit

Dat de drukkerij waar zij mee samen werken ook de juiste hoeveelheid kaarten stuurt. Verder dik tevreden

Danique

Positief! Makkelijk gemaakt en snel verzonden.

Snelle verzending, leuke kaartjes, veel opties

Geen!

Liza

Positief

Fleur was erg vriendelijk en heeft snel een nieuwe muursticker opgestuurd.

Marlies

De site werkt gemakkelijk, en fijn dat je keuzes worden bewaard. Het werkt allemaal heel praktisch en levering was elke keer -van verschillende proefdrukken tot uiteindelijke bestelling- de volgende... De site werkt gemakkelijk, en fijn dat je keuzes worden bewaard. Het werkt allemaal heel praktisch en levering was elke keer -van verschillende proefdrukken tot uiteindelijke bestelling- de volgende dag in huis. Bedankt!

Site werkt goed en overzichtelijk

Finn

Gemengde gevoelens. Hele mooie kwaliteit, maar helaas niet m’n hele bestelling ontvangen.

Kwaliteit geboortekaartjes

Beter de bestelling doorlezen voordat het verstuurd word. Ik miste helaas wat

Michelle

We hebben geboortekaartjes besteld bij Petite Fleur en zijn heel blij met het resultaat. Ruime keuze aan geboortekaartjes, mooi kaartje, goede levering (brievenbuspakketje) en goede service.

Mooie kaartjes, ruime keuze.

We hadden de kaartjes op vrijdagavond besteld en ze kwamen woensdagmiddag binnen. Dit had sneller gemogen, maar we begrijpen dat het weekend er overheen gaat en het een tijdje duurt voor de kaartjes... We hadden de kaartjes op vrijdagavond besteld en ze kwamen woensdagmiddag binnen. Dit had sneller gemogen, maar we begrijpen dat het weekend er overheen gaat en het een tijdje duurt voor de kaartjes gedrukt zijn.

Esther

Leuk geboortekaartje kunnen ontwerpen voor onze dochter

Leuk assortiment

Wij hebben een jongenskaartje aangepast naar meisjes kaartje, er was wel een meisjesversie, maar dat was een ander formaat. Was makkelijker geweest als je beide versies kon kiezen voor beide... Wij hebben een jongenskaartje aangepast naar meisjes kaartje, er was wel een meisjesversie, maar dat was een ander formaat. Was makkelijker geweest als je beide versies kon kiezen voor beide formaten.