Kwaliteit
Assortiment
Levering

Leena

Ondanks een fout in het kaartje hebben jullie dit toch nog voor ons aangepast, de dag na bestelling waren de kaartjes al binnen

Nee

Annemarie

Mooi geboortekaartje kunnen uitzoeken tussen de vele mooie kaartjes. De bestelling was vervolgens heel snel in huis. Ik ben erg tevreden!

Cynthia

Prachtige kaartjes ontvangen voor ons zoontje Lewis. Op 21 december besteld en op 23 december al in huis. En dat terwijl het foliekaartjes waren. Zo konden we ze nog posten voor de feestdagen:)

Prachtige kaartjes en super snelle levering!

Kaartjes aanpassen gaat niet heel makkelijk op een telefoon. Ook het geheel bekijken werkt niet heel praktisch.

Alyanne

Snelle en nette levering!

Snel, netjes en makkelijk

Carmen

Leuke designs om zelf je eigen kaartje samen te stellen. Alles werd snel geleverd en zag er mooi uit.

Grotere keus uit designs - plaatjes die je er in kunt slepen.

Eva

Leuke kaartjes, fijne website

Leuk design, makkelijk zelf aan te passen.

Meerdere proefdrukken mogelijk maken.

Dana

Geboortekaartjes besteld

Enveloppen plakken slecht.

Aïcha

Geweldige service!

Geboortekaartjes waren kwijt door DHL, zonder moeite gelijk nieuwe laten drukken en opgestuurd gekregen. Waren de volgende dag nog binnen!

Kelly

Fijne service

Kwaliteit en snelle levering

Tot nu toe geen verbeterpunten voor mij

Elsbeth

Geboortekaartje besteld

Mooie kwaliteit en keuze

Jammer dat je bij elke proefdruk die je wil 5 euro verzendkosten moet betalen alsook je het definitief bij jullie in (groot) pakket besteld.
Donderdag kaartjes besteld, dinsdag pas in huis.

Reactie Petite-Fleur:

Beste Elsbeth,
Bedankt voor je waardevolle review!
Beste Elsbeth,
Bedankt voor je waardevolle review!
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van jouw kaartjes! Leveringen naar België kunnen doorgaans een werkdag langer duren. Ik vind het heel vervelend dat de levering vertraging heeft ondervonden door Black Friday en in dit geval zat ook het weekend er nog tussen. Ik kan me goed voorstellen dat de levertijd hierdoor langer aanvoelde. We zullen jouw ervaring meenemen en kijken waar we verbeteringen aan kunnen brengen in ons druk- en verzendproces!
Lolita
Petite Fleur