Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Hendrina

Een aanrader/ professioneel bedrijf / klantvriendelijk / ze nemen de tijd om de uitslag te bespreken en je vragen te beantwoorden.

Koen Hillinga

Zeer tevreden. Zowel bloed als ontlasting-onderzoek laten doen. Goed inzicht in hoe de gezondheid er voor staat. Goede uitleg en adviezen over hoe en waar bij te sturen.

Rob Smits

Meerdere keren al gebruik gemaakt van Perfect Lab. En nu ook weer meer dan 45' uitleg over wat goed en slecht is. Het is dus niet alleen maar een lijstje wat je krijgt. Aan het eind van het gesprek... Meerdere keren al gebruik gemaakt van Perfect Lab. En nu ook weer meer dan 45' uitleg over wat goed en slecht is. Het is dus niet alleen maar een lijstje wat je krijgt. Aan het eind van het gesprek was mij alles héél duidelijk. Complimenten.

Stijn

Goed geholpen, goed advies na bloedtest

Maartje

Fijne communicatie. Precies een week na het onderzoek werd ik gebeld om een afspraak te maken voor consult. Het telefonisch consult was erg prettig. Veel nuttige informatie gekregen en er werd... Fijne communicatie. Precies een week na het onderzoek werd ik gebeld om een afspraak te maken voor consult. Het telefonisch consult was erg prettig. Veel nuttige informatie gekregen en er werd genoeg tijd genomen om naar je te luisteren.

Bert

Professioneel en deskundig werd ik begeleid met het bespreken van het lab rapport. Zo ook het advies voor de behandeling van het probleem.

caspar Boerlage

Testen waren duidelijk aangeven, zeer professionele feedback ontvangen

Nico Groenewegen

Duidelijke uitleg! Goed advies!

Pieter

Alles goed geregeld. Uitgebreid inzicht en goed toegelicht door adviseur.

madeleon kremer

Professioneel! Betrouwbaar.