Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

L.E. van Beest

Er lijken organisatorische fouten te zijn gemaakt. Eerste keer werd er maar 1 buisje geprikt, de 2e keer 4 buisjes. Bij de eerste keer had men het initiatief moeten nemen om mij dit uit te leggen; is niet gebeurd; heb zelf gebeld en als reden werd een verkeerde computerverbinding opgegeven wat m.i. onjuist is.
Bij de betreffende huisarts wist ik de 1e keer niet waar ik moest zijn.
De uitslagen waren er binnen circa 14 uur maar niet helemaal volledig.
Zowel de test als de vitaminen zijn vrij duur.
Het is jammer dat ik zelf niet kan kiezen welke zaken ik getest wil hebben.

Reactie Perfect Lab:

Beste meneer Van Beest,
Helaas lijkt er inderdaad iets niet goed te zijn gegaan bij het prikpunt toen u de eerste keer bloed bent gaan prikken. Gelukkig heeft u gebruik willen maken van het kosteloos opnieuw prikken om zo toch een volledige uitslag te krijgen! Over het algemeen zijn de uitslagen, zonder verdere problemen bij het bloedprikken, binnen 2 werkdagen bekend.
Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om, los van het basisonderzoek, extra bloedwaarden toe te voegen om te meten, zoals u ook heeft gedaan. Op deze manier is het dus mogelijk om het onderzoek tot op zekere hoogte te personaliseren naar uw behoefte. We hopen deze keuze later uit te kunnen breiden tot een groter aanbod aan aanvullende bloedwaarden.
Ik wens u veel succes met het opgestelde advies aan de hand van uw uitslagen en mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij dat uiteraard graag!
Team Perfect Lab

Score voor Perfect Lab: 3/5