R. Kuipers

Netjes, volgens verwachting het werk opgeleverd

Marloes Olling

Fijne medewerkers, vakmannen, vriendelijk en meedenkend. Dankjewel!

Robert

Helemaal top. Super mooi geworden en werken zorgvuldig!

Jeffrey vd Z

Nette medewerkers, werkzaamheden en contact!

R. van Zutphen

Wij hebben zowel het dak laten reinigen als coaten en dat is uitermate zorgvuldig en goed gedaan. Daarnaast waren de medewerkers van Panman uiterst vriendelijk en correct.

Anny Nijboer-Dolstra

Het personeel is service en klantgericht. De werkzaamheden worden zorgvuldig en netjes uitgevoerd. Wel jammer dat er een erg lange tijd zat tussen het schoonmaken van het dak en het aanbrengen van... Het personeel is service en klantgericht. De werkzaamheden worden zorgvuldig en netjes uitgevoerd. Wel jammer dat er een erg lange tijd zat tussen het schoonmaken van het dak en het aanbrengen van de coating. Aantekening is wel dat het weer ook niet echt mee zat.

G.P.Hommes

Goede ervaringen met dit bedrijf. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ons dak is in vier dagen gelegd en het resultaat is prachtig. Ook een paar afwerkpuntjes waren binnen een paar dagen... Goede ervaringen met dit bedrijf. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Ons dak is in vier dagen gelegd en het resultaat is prachtig. Ook een paar afwerkpuntjes waren binnen een paar dagen geregeld. Voor ons een aanbevelenswaardige ervaring!

S.H. van der Meer

Geleverd zoals afgesproken. Zorgvuldige uitvoering van de werkzaamheden.

R Mirck

Vriendelijk en het was geen probleem om een extra dakpan te vervangen.