Ouwehand Visverwerking BV

Perfect uitgevoerd, binnen de afgesproken termijn. Panman is een bedrijf dat we zeker in de toekomst weer gaan gebruiken

L.weitering

Goed georganiseerd

Tuerlings

Keurige monteurs, goed overleg. Ook voortraject was prima en helder. We wisten precies waar we aan toe waren en de afwerking was ook snel geregeld. Complimenten!

Dekker

Betrouwbaar bedrijf die de klant zoveel mogelijk tevreden wil stellen. Deskundig advies over isolatie en het verkrijgen van subsidie. Serieuze werkers. Alles wordt na de werkzaamheden netjes... Betrouwbaar bedrijf die de klant zoveel mogelijk tevreden wil stellen. Deskundig advies over isolatie en het verkrijgen van subsidie. Serieuze werkers. Alles wordt na de werkzaamheden netjes opgeruimd.

M. Bos

Dakpannen snel en vakkundig gereinigd. Duidelijke informatie over de werkzaamheden en werkwijze vooraf. Vriendelijke, nette en deskundige medewerker.

Plieger - Reneman

Panman komt zijn afspraken na, dat hebben wij als heel prettig ervaren. Er is een mooi en goed eindresultaat geleverd, waarbij onverwachtse tegenvallers door hen keurig zijn opgelost. Vriendelijke... Panman komt zijn afspraken na, dat hebben wij als heel prettig ervaren. Er is een mooi en goed eindresultaat geleverd, waarbij onverwachtse tegenvallers door hen keurig zijn opgelost. Vriendelijke en hardwerkende medewerkers. Wij bevelen Panman van harte aan

Schouten

Hele aardige en vakkundige medewerkers.

Maaike

Zeer prettige samenwerking, fijne contact, komt afspraken na, mooi eindresultaat!

mts van Dijk v Santen

Goede service werkt netjes top

bedrijf ??

Werkzaamheden goed uitgevoerd. vindt achteraf de prijs hiervoor wel pittig. Dik 900 ex btw voor 5 uur werk ?

Reactie Panman Dak- en Gevelservice:

Geachte heer Meindertsma,
Geachte heer Meindertsma,
Dank voor uw reactie! Ik begrijp dat wanneer de werkzaamheden wat beperkter zijn dat de prijs daardoor uit verband lijkt. Hou wel rekening met het feit dat er in de ochtend en in de middag op de zaak ook nog werkzaamheden zijn om het project voor te bereiden en materiaal weer te onderhouden. Daarbij rekenen wij wel een vol dag tarief omdat er geen klussen meer naast gepland kunnen worden en wij wel de volle kosten hebben voor zo'n dag. Daarbij rekenen de medewerkers ook een volle dag.
Ik hoop op uw begrip en hoop dat de werkzaamheden in zijn algemeenheid goed bevallen zijn.
Groet,
Team Panman