Fam Vis-Idema

Hebben voor ons kunststof goten aangebracht. Ze werken netjes, communicatielijnen zijn kort en afspraak is afspraak. We zijn heel tevreden over hun werk!

vve buinersluis

Een zeer net bedrijf en komt de werkzaamheden keurig na.

Hilbrant Hartlief

Zeer tevreden

kantoorefficiency van der Laan

Zeer prettig bedrijf en werken heel netjes zijn dik tevreden

D Stoppels

Ben zeer tevreden met het resultaat!

R de Vries

Snelle respons na mijn telefoontje met de problemen met het dak.
Keurige offerte.
Goede vakmensen voor het uitvoeren van de werkzaamheden.

Heller Dak en gevelreiniging

Correct bedrijf en werkzaamheden goed uitgevoerd

Lisette W

Het was ok, maar de afronding kon beter. We hebben 2 grote puntdaken laten reinigen en een groot plat dak. De daken zijn mooi schoon. Door weinig personeel en een lage waterdruk kwam de medewerker... Het was ok, maar de afronding kon beter. We hebben 2 grote puntdaken laten reinigen en een groot plat dak. De daken zijn mooi schoon. Door weinig personeel en een lage waterdruk kwam de medewerker in tijdsnood. Hij gaf aan dat “normaal” de ramen nog even werden schoongemaakt en om het huis even werd schoongemaakt. Wij zaten in een verbouwing, dus lag er redelijk wat om het huis, maar de hoeveelheid mos en bladeren die ik zaterdag met wat hulp nog heb weggehaald was echt heel erg veel. Bovendien liggen veel tegels er redelijk scheef op nu en zijn er geen tegels vervangen, zoals vooraf was besproken. Het dak is mooi schoon, dus het werk waarvoor ze zijn ingehuurd is goed gedaan. Voor 2000 euro had ik wel een wat zorgvuldigere afronding verwacht.

F.G.Jansen/Miller

Super

E. Wagenaar

Doen wat ze zeggen: kwaliteit staat boven alles. Super tevreden
Tip: Leerling spuiters langer begeleiden.