Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

M.Glas

Super geregeld!!
goeie communicatie en heldere afspraken.
monteur gaat zeer netjes te werk en sluit alles keurig aan ook bij ophalen gaat alles zeer netjes.
mocht het nodig zijn...
Super geregeld!!
goeie communicatie en heldere afspraken.
mocht het nodig zijn kom ik hier zeker weer terug.

werken zeer netjes en vakkundig.

Geen!! vooral zo doorgaan!!

Roel van Schoonhoven

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken.
Duidelijke communicatie en snel geleverd.
We hebben heerlijk even kunnen douchen in de periode dat onze badkamer verbouwd werd.
Ze sluiten...
Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken.
Duidelijke communicatie en snel geleverd.
Ze sluiten alles aan en laten na afloop alles netjes achter.
Volledig ontzorgd. Super fijn.

Communicatie, expertise

Esther Jacobs

OveralDouchen is een top oplossing geweest voor de verbouwing van onze douche. Goede service, kwaliteit en uitleg hebben een hoop stress weggenomen. Zeer tevreden en een aanrader voor iedereen die... OveralDouchen is een top oplossing geweest voor de verbouwing van onze douche. Goede service, kwaliteit en uitleg hebben een hoop stress weggenomen. Zeer tevreden en een aanrader voor iedereen die naast de verbouwing de overlast
door gebrek aan douchefaciliteiten, tot een minimum wil beperken

Zeer klantvriendelijk en flexibel. Ook goed via mail en telefoon bereikbaar.

Snelle communicatie, makkelijk contact.

Communicatief, flexibel, vriendelijk.

Als ophaalmoment iets meer in overleg kon, zou handig zijn.

Annelies

Echt een aanrader om de grote cabine van Overal Douchen.nl te huren. Wij zijn zeer klantvriendelijk behandeld. Offerte ontvingen we heel snel. Afspraken werden heel goed nagekomen en tussendoor werd... Echt een aanrader om de grote cabine van Overal Douchen.nl te huren. Wij zijn zeer klantvriendelijk behandeld. Offerte ontvingen we heel snel. Afspraken werden heel goed nagekomen en tussendoor werd er ook nog zeer attent gevraagd of alles goed beviel. Het neerzetten van de douche en het ophalen werd perfect verzorgd. Jeroen verdient hiervoor echt een compliment. Wij zouden zeker weer gebruik maken van de dienst van Overal Douchen.nl maar hopelijk gaat onze eigen douche nu weer jaren mee.

klantvriendelijkheid, afspraken na komen, snelle handelen.

geen idee.

Zeer goed

Goede communicatie,komen afspraken na, de monteurs die de douche installeren en weer ophalen zijn netjes en vakbekwaam.

Ik kan niks verzinnen.

Fam van Schaijk

Wat een fantastische oplossing voor mijn moeder. Na een grote operatie met diverse complicaties zou mijn moeder ontslagen kunnen worden uit het ziekenhuis. Probleem was dat mijn moeder dusdanig... Wat een fantastische oplossing voor mijn moeder. Na een grote operatie met diverse complicaties zou mijn moeder ontslagen kunnen worden uit het ziekenhuis. Probleem was dat mijn moeder dusdanig verzwakt was dat ze geen trappen kon lopen en haar douche bevond zich op de eerste etage. Na even op het internet gekeken te hebben kwamen we al snel in contact met de zorgdouche. Binnen 1 dag een offerte en 2 dagen later stond de tijdelijke douche aangesloten en klaar om in gebruik genomen te worden. Mijn moeder mocht naar huis en de thuiszorg was ook heel erg blij met deze oplossing. Geweldige service en geweldige oplossing voor ons allemaal. Dank jullie wel.

De snelheid waarop je iets kunt regelen

Astrid de Lange

Wij hebben bij OveralDouchen.nl een nooddouche gehuurd voor twee weken tijdens de verbouwing van onze badkamer. Alles was echt top, vanaf de informatieverstrekking, de instructievideo bij plaatsing... Wij hebben bij OveralDouchen.nl een nooddouche gehuurd voor twee weken tijdens de verbouwing van onze badkamer. Alles was echt top, vanaf de informatieverstrekking, de instructievideo bij plaatsing en het stipt brengen en ophalen van de douche was super geregeld. Wij kunnen deze service bij iedereen aanbevelen!!

Prima!

- Goede en snelle communicatie vai mail
- installatie van douche perfect

Erik en Anita

Goede ervaring met dit bedrijf.
Werken professioneel, reageren snel en denken met je mee. Hierdoor is onze verbouwing een stuk aangenamer verlopen.

Erik en Anita

Zeer snelle reactietijd op vragen, denken mee voor een goede oplossing. Houden vinger aan de pols of alles naar wens verloopt. Kortom, service gericht.