Frans Vanhaecke - Annie Deman

Voor ons beiden vinden we de traplift heel goed en doet alles wat we er van verwachten

nvt

Jan Spittael

Gezien de fysieke toestand van mijn echtgenote door de A.L.S. aandoening is dit voor haar een uitstekend hulpmiddel om naar het vertrouwde bed boven te gaan. Dit is een uitstekende zaak voor haar.... Gezien de fysieke toestand van mijn echtgenote door de A.L.S. aandoening is dit voor haar een uitstekend hulpmiddel om naar het vertrouwde bed boven te gaan. Dit is een uitstekende zaak voor haar. De service was ronduit schitterend

nihil

Verrijcken Helga

Heel tevreden. Correcte plaatsing. Alles zoals afgesproken. Super vriendelijk. Lift werkt uitstekend. 100% tevreden en goedkoopste

Geen verbeterpunten
100% in orde

Van Audenaerde Danny

Het was voor mij, een zéér aangename kennismaking met uw firma. Mijn verwachtingen waren groot, maar die zijn tot op heden volledig ingevuld. Ik ben tot op heden (lift is pas geplaatst) zéér... Het was voor mij, een zéér aangename kennismaking met uw firma. Mijn verwachtingen waren groot, maar die zijn tot op heden volledig ingevuld. Ik ben tot op heden (lift is pas geplaatst) zéér tevreden over alle en iedere medewerkers die de lift hebben gerealiseerd. Lift is zeer aantrekkelijk geconstrueerd en uw verkoper en vooral uw technieker zijn 200% supermedewerkers.

Door waarschijnlijk wettelijke beperkingen, kan en mag de lift niet vlugger stijgen of dalen. Jammer, maar gezien mijn leeftijd niet TE ERG !

Schraepen Lydia

Fijne en snelle levering van mijn traplift. Ik wil jullie bedanken voor deze service. Ik zal voor jullie een goed woordje doen naar toekomstige klanten als deze ene nodig hebben. Vriendelijke groeten

Ramboer Constant

Uitstekend

nvt

Decloedt Raf

Verkoper top voor dhr. Jonas
De beste informatie ooit gehad
Plaatser : dhr. Moustafa top technieker en zeer vriendelijk
Onderhandelingen met Otolift zeer vriendelijk en correct

zou iets sneller mogen bij stijgen en dalen

Willy Vos

Een is perfect

Niet direkt

Robert Vandewalle

Zeer goed...laten alles ok zeer proper achter

Geen verbeteringspunten te melden

Vandecruys Georges - Aerts Josée

Zeer gemakkelijke handwijziging. Zachte beweging. Goed afgewerkt - goede stoel en voetstuk