Pernet Henri

Zeer tevreden, goed geplaatst, werkt goed. Personeel vriendelijk en gedienstig.

Nihil

Sleeckx

Zalig te weten dat ik nu veilig de trap af kan. Het is een geruststelling voor iedereen. Traag maar zeker al moet ik dat nog wel gewoon worden. Verder 'Pure luxe'!

Je suis très contente avec le service et l'installation.

Tout est parfait.

Steemans Jessy

Traplift laten installeren voor ons zoontje met een fysieke beperking. Zeer snel contact opgenomen via mail en zeer vriendelijk. Na goedkeuring VAPH werd de traplift snel geïnstalleerd.

Doe zo voort.

Van Moerbeke

Zeer tevreden van de traplift, kan nu veel gemakkelijker boven geraken.

Warnotte Marie

Je suis satisfaite de l'installation qua a amélioré ma qualité de vie. Le siège est confortable et je me sens en sécurité lors des montées/descentes. Otolift est vraiment facile à utiliser.

Smeets Mathieu

Vriendelijke en behulpzame verkoper. Monteurs zijn vakkundig, aangenaam en ordelijk. Heel tevreden en veel gebruik van de twee geplaatste trapliften.

Resy Geelen

Zeer tevreden, kan nu weer voor een groot deel zelfstandig functioneren.

Ben heel tevreden

Levering en plaatsing zijn correct verlopen. Traplift werkt prima en is gemakkelijk te bedienen.

Jean-Pierre Thirion

Très bonne expérience. Je vous ai contacté à un mauvais moment (Juillet, mois des congés) mais contrairement aux autres sociétés, vous vous êtes montrés accesible. Vous êtes une societé sérieuse,... Très bonne expérience. Je vous ai contacté à un mauvais moment (Juillet, mois des congés) mais contrairement aux autres sociétés, vous vous êtes montrés accesible. Vous êtes une societé sérieuse, fiable, qui tient ses promesses, et ça, c'est très important. Rendez-vous respectés, travail impeccable, ouvriers super. Que des superlatif. Continuez ainsi ne changez rien, c'est parfait.

Je n'ai rien de negatif ou de suggestions à émettre