Paulet Coppens

Heel gemakkelijk als je ouder wordt en niet op trappen kan. Met Otolift is mijn leven nu veel gemakkelijker en kan ik langer in mijn huis blijven.

neen

Robert Cuvelier

Genial nous aide vraiment dans la vie de tous les jours

non

Alain Peraux

Aangenaam en vlot contact voor de kennismaking en aankoop van een traplift. Zowel de verkoop als installatie was er tijd voor uitleg en extra informatie. De levering en plaatsing liep vlot en... Aangenaam en vlot contact voor de kennismaking en aankoop van een traplift. Zowel de verkoop als installatie was er tijd voor uitleg en extra informatie. De levering en plaatsing liep vlot en professioneel

Het is gewoon goed en dat mag gezegd worden

Diane Cattoor

Ik ben zeer tevreden zo wel van de traplift als van het werk dat jullie gedaan hebben. Dank je wel

Jhony Wouters

ALLES OK - Juiste info betreffende electriciteit

Alain Hoogstoel

Zeer vlotte service voor opmeten
Zeer snelle levering en plaatsing
Prima kwaliteit - betaalbare prijs
Zeer tevreden van deze firma

Cécile Torck

De lift doet het uitstekend

Cecile Maes

Zeer tevreden zowel van de levering en de plaatsing. Afgesproken uren werden steeds gerespecteerd. Degelijke uitleg gekregen voor het gebruik van de traplift

Irene Verhaert

Correcte afspraken - plaatsing OK - goede uitleg - alles proper opgeruimd na plaatsing

Nathalie Mangon

Très bonne expérience - très bon service après-vente et très rapide. Bonne explications pour résoudre les petits problèmes de poussières et comment l'éviter