Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Fam.Thier

Was verrast door positiviteit en deskundigheid van mevr.Ortiz.De schilderijen zijn weer terug in de tijd dat mijn vader ze geschilderd heeft!Er bleken details die wij voordien niet opgemerkt... Was verrast door positiviteit en deskundigheid van mevr.Ortiz.De schilderijen zijn weer terug in de tijd dat mijn vader ze geschilderd heeft!Er bleken details die wij voordien niet opgemerkt hebben.Vol lof over het resultaat; een 10+

Hoekstra

Heel professioneel en kundig

Simon Kooistra

In alle opzichten ben ik enthousiast over de verrichte werkzaamheden door Patricia.

Tim muns

Heel goed, netjes uitgelegt wat er zou gebeuren. Op de hoogte gehouden via whatsapp dmv fotos en geen enkele vraag die teveel was. Voor mij een aanrader. Dank je wel Mevr Ortiz

Elaine Durrer-Buytendijk

Goed, we begrepen elkaar prima wat we willen. Onze schilderijen zijn een prachtig resultaat geworden!

Ilona de Haas

Deskundig bedrijf voor het restaureren van uw schilderijen

Jaap de Jong

Restauratie van een schilderij

Leo's eyecatchingantiques.com

Een hele mooi lijst reparatie uitgevoerd en tegelijkertijd het schilderij voorzien van een nieuwe frisse vernislaag. Nogmaals dank je wel Patricia voor je enorme vakwerk. Leo Oost,... Een hele mooi lijst reparatie uitgevoerd en tegelijkertijd het schilderij voorzien van een nieuwe frisse vernislaag. Nogmaals dank je wel Patricia voor je enorme vakwerk. Leo Oost, https://www.eyecatchingantiques.com/

Jan Peijpers

Kundig en een goede prijs/prestatie verhouding!