Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Hans van beijnen

Geweldig ontvangen en professionele aanpak van het herstellen.

Fm. Berger, voorburg

Een professional in optima forma !

Bas

Goede en professionele restauratie voor een schappelijke prijs.

W. Spaans

Prettig contact.
Ook via mail en foto's op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.
Website komt professioneel en betrouwbaar over.

J.Glasbergen

1 schilderij hersteld en gerenoveerd. en 1 schilderij gerenoveerd
Beide met een fantastisch resultaat. We zijn er erg blij mee . Kan het iedereen aanbevelen

Richard

Ik was op zoek naar een bedrijf wat mijn recente aankoop goed kon restaureren. Het ging om opspannen, schoonmaken en wat reparaties. Ik kwam met Patricia in contact via mondelinge reclame en... Ik was op zoek naar een bedrijf wat mijn recente aankoop goed kon restaureren. Het ging om opspannen, schoonmaken en wat reparaties. Ik kwam met Patricia in contact via mondelinge reclame en internet. Ze heeft mijn schilderij fantastisch laten opleven. Het was grauw en donker. Nu spat het van het doek. Dankjewel Patricia. De volgende komt er snel aan.

Mr H.J.G. Bruens

twigt

Klantvriendelijk. We werden prima op de hoogte gehouden van het restauratieproces met foto's en uitleg. Alles uitgevoerd conform van te voren afgesproken en met zorg. Het bedrag voor de restauratie... Klantvriendelijk. We werden prima op de hoogte gehouden van het restauratieproces met foto's en uitleg. Alles uitgevoerd conform van te voren afgesproken en met zorg. Het bedrag voor de restauratie leek mij oké. Bij het vakje deskundigheid geef ik 5 sterren, hoewel ik de deskundigheid eigenlijk niet kan beoordelen omdat ik daar geen verstand van heb. Het resultaat is i.i.g. m.i. goed.

Jo

Mijn schilderij is voorzien van een nieuwe vernislaag en het resultaat is heel mooi!