Prijs kwaliteit verhouding
Resultaat
Communicatie

akh

Professioneel, ervaren

Praktijkvennootschap mr. R.A.D. Blaauw B.V.

Prima!

F.L. Panis

Wij hebben dit bedrijf als zeer deskundig ervaren. wij hebben echter weinig ervaring met een dergelijk bedrijf om een kundige beoordeling te geven. wij waren in alle opzichten zeer blij met deze... Wij hebben dit bedrijf als zeer deskundig ervaren. wij hebben echter weinig ervaring met een dergelijk bedrijf om een kundige beoordeling te geven. wij waren in alle opzichten zeer blij met deze keuze voor dit bedrijf.

Verhaar

Onjuiste informatie met dit bedrijf i.v.m. dat het geraamte vernieuwd moest worden anders kon men het niet inlijsten omdat er dan een plooi in het doek zou komen.

Boswijk

Restauratie heeft wat lang geduurd, resultaat had ik iets meer van verwacht

Reactie Ortiz Art Clinic:

Dank voor uw reactie. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. U hebt gelijk dat de restauratie te lang heeft geduurd en dat de communicatie gebrekkig was. Helaas zijn er enkele zaken misgegaan in... Dank voor uw reactie. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. U hebt gelijk dat de restauratie te lang heeft geduurd en dat de communicatie gebrekkig was. Helaas zijn er enkele zaken misgegaan in de vakantieperiode en door coronaperikelen. Mijn excuses daarvoor.
Op voorhand is nooit met zekerheid aan te geven hoeveel een schilderij zal opknappen van een schoonmaakbeurt. Helaas is uw schilderij visueel weinig verbeterd. Ik hoop desondanks dat u toch weer kunt genieten van uw schilderij!

Jan Peijpers

Een heel prettige en voor zover ik het kan beoordelen een heel deskundige restauratrice!

M. de Looij

Vriendelijk, snelle reactie en goed werk

Jaap Glasbergen

We zijn heel blij met het resultaat van de restauratie van 3 schilderijen . De communicatie tijdens de werkzaamheden was verrassend en de afspraken zijn heel goed na gekomen.

F

Binnen 24 uur na aanvraag een reactie met voorlopige begroting. Komt zeer deskundig over. Licht werkzaamheden goed toe. Doorlooptijd restauratie wat langer dan ingeschat, maar kwaliteit gaat boven... Binnen 24 uur na aanvraag een reactie met voorlopige begroting. Komt zeer deskundig over. Licht werkzaamheden goed toe. Doorlooptijd restauratie wat langer dan ingeschat, maar kwaliteit gaat boven snelheid. Meerdere schilderijen laten restaureren. Bij een daarvan bleek bij thuiskomst (lichtinval) een glimmende vlek ter plaatse van retoucheer werk. Teruggebracht, waarna opgelost is met als finishing touch het thuis afwerken op de plaats waar het hangt. Heel blij mee!

G. Buijs

Patricia heeft vakkundig enig herstel gepleegd aan schilderij.