Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Lisette Thooft

Mijn schilderijtje is prachtig gerestaureerd; de zon ging weer schijnen!

Peeters

Prettige omgang en goed resultaat

Oliver Rossi

Very professional and pleasant

Christine Tijsterman

Mevrouw Ortiz heeft mijn schilderij en de bijbehorende lijst zeer zorvuldig en professioneel gerestaureerd. Het was leuk en geruststellend om tussentijds foto's te ontvangen van de vorderingen. Ik... Mevrouw Ortiz heeft mijn schilderij en de bijbehorende lijst zeer zorvuldig en professioneel gerestaureerd. Het was leuk en geruststellend om tussentijds foto's te ontvangen van de vorderingen. Ik ben 100% tevreden.

Paul JP Janssens

Professioneel, zeer kundig, goede communicatie. Opnieuw een heel mooi resultaat!

Maria Van Daal

Een heel professionele behandeling.

Myrte

We hadden een schilderij met een grote scheur (winkelhaak) in de midden van het doek. Patricia heeft deze scheur vakkundig gerepareerd. Tevens heeft zij het schilderij schoongemaakt en een nieuw... We hadden een schilderij met een grote scheur (winkelhaak) in de midden van het doek. Patricia heeft deze scheur vakkundig gerepareerd. Tevens heeft zij het schilderij schoongemaakt en een nieuw vernislaag aangebracht. Het eindresultaat is fantastisch! Ik wist niet dat het schilderij zo kleurrijk was. Ook is de scheur niet meer zichtbaar.
Patricia heeft ons tijdens het restauratieproces op de hoogte gehouden van de voortgang met foto's. Ook gaf ze de mogelijkheid om tussendoor te komen kijken (dat heb ik zelf niet gedaan).

Dutman

Meer dan prachtig resultaat. Een gat onzichtbaar gerestaureerd en het hele schilderij schoongemaakt. Vriendelijke bejegening.

Schipper/Fokker

Goed en zeer vriendelijk. Duidelijke afspraken die nagekomen worden.