Prijs kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Bert Langeveld

Bijzonder betrouwbaar en deskundig.

museum gouda

Art Clinic heeft afgelopen jaren diverse restauraties voor Museum Gouda uitgevoerd

Ronald de Wit

Zeer vakkundig. Prettige persoon. Levert goed en snel werk.

Niels Den Haag

Zeer vriendelijk, klantgericht en professioneel. Vooraf werd zorgvuldig uitgelegd wat de opties waren. Tijdens het proces werden we steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Het resultaat is... Zeer vriendelijk, klantgericht en professioneel. Vooraf werd zorgvuldig uitgelegd wat de opties waren. Tijdens het proces werden we steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Het resultaat is prachtig en is echt museumkwaliteit!

Patricia Ortiz is zeer kundig en prettig in de omgang. Ze heeft ons schilderij snel en vakkundig gerestaureerd. We kunnen haar van harte aanbevelen!

Bas fontein

Wi zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van de herstelwerkzaamheden en de service.

Mevr. de Keijzer

Mooi resultaat. Schilderij weer als nieuw.

van Blanken

Contact opgenomen via het aanvraagformulier op de website. Nog dezelfde dag had ik een offerte voor de restauratie van mijn schilderij. Meteen een afspraak gemaakt en binnen 2 weken had ik mijn... Contact opgenomen via het aanvraagformulier op de website. Nog dezelfde dag had ik een offerte voor de restauratie van mijn schilderij. Meteen een afspraak gemaakt en binnen 2 weken had ik mijn schilderij al weer aan de muur hangen waarbij de beschadigingen onzichtbaar hersteld waren en alle kleuren weer tot leven gekomen. Een echte aanrader!