Prijs kwaliteit verhouding
Deskundigheid
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Heb dit bedrijf via Google gevonden. Het is een geweldig en persoonlijk bedrijf, welke ik zeer zeker iedereen zou willen aanbevelen.
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd....
Mijn schilderij is enorm mooi en vakkundig gerestaureerd. De restaurateur is een zeer vriendelijke dame met verstand van zaken!

Zeer tevreden met resultaat

Dick van der Meer

Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten... Mevrouw Ortiz paart deskundigheid aan passie voor haar werk en datgene wat zij onderhanden heeft. Na de restauratie was het schilderij mooier dan we hadden verwacht. Ze heeft in meer opzichten vakwerk afgeleverd.

Marica Peeters

Op alle fronten goed!

Excellent communication. Great service. Good results!

Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de... Patricia heeft ons eerlijk geadviseerd over de mogelijkheden om ons schilderij (een familiestuk) te restaureren. Haar enthousiasme en betrokkenheid geeft veel vertrouwen. Het resultaat van de restauratie heeft onze verwachtingen overtroffen.

Danny

Op aanvraag kreeg ik snel een hele uitgebreide en heldere offerte. Daarna is het werk goed en kundig opgepakt, ik heb vertrouwen in de bevindingen en het resultaat. Erg tevreden mee!

Lia Huipen

Ortiz Art Clinic heeft 4 schilderijen gerestaureerd, incl. de lijsten. Hele prettige communicatie en vakwerk! We zijn erg blij met het resultaat.

Vriendelijk, deskundig en goede uitleg van werkzaamheden. Bereikbaarheid in Leidschendam is goed.

Hans

Via internet in contact gekomen. Na eerste kennismaking volste vertrouwen in goede afloop!