Prijs kwaliteit verhouding
Communicatie

H. van de Polder

Perfect

Gertjan en Carla Marks

Wij hebben een heel goede indruk gekregen van Ortiz Art Clinic en de deskundigheid van Patricia Ortiz.
Zij heeft ons uitstekend geadviseerd en het resultaat van de restauratie van ons schilderij is absoluut spectaculair.
We zijn er heel erg blij mee en zullen haar bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.
Gertjan en Carla Marks

Drs.G. Oudega

Ijn schilderij was erg vuil o.m. oor rookaanslag. Het is vakkundig schoongemaakt en ook de aanwezige craquelé is waar mogelijk verholpen. Het schilderij ziet er weer prachtig uit, met frisse... Ijn schilderij was erg vuil o.m. oor rookaanslag. Het is vakkundig schoongemaakt en ook de aanwezige craquelé is waar mogelijk verholpen. Het schilderij ziet er weer prachtig uit, met frisse kleuren, en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

J.van der Star de Klok 213 Rijnsburg

Wij zijn uitermate tevreden met de reparatie van de antieke lijst van ons schilderij ,waar van een stuk was afgebroken.

Goed, vriendelijk en bekwaam

Frans Bunnik

Keurig snel en met goed advies ge restaureert

Ben en Hanni Messchaert

Heel prettig en deskundig contact met een eindresultaat waar we erg blij mee zijn. Het betrof een oud familie-schilderij met grote emotionele waarde. Daarna heeft Patricia voor ons, andermaal tot... Heel prettig en deskundig contact met een eindresultaat waar we erg blij mee zijn. Het betrof een oud familie-schilderij met grote emotionele waarde. Daarna heeft Patricia voor ons, andermaal tot volle tevredenheid, een teer art-deco beeldje gerestaureerd dat nu weer in volle glorie in de woonkamer staat te pronken!

Lucas van de Wakker

Fantastisch! Vriendelijk, open en eerlijk; ik voel me er helemaal thuis; alsof je nooit met iemand anders zaken hebt gedaan en dat kom je tegenwoordig maar heel zelden tegen.

Ernst Collenteur

Verwijderen van oude vernis laag en aanbrengen van nieuw vernis.
Verwijderen van oude vernis laag en aanbrengen van nieuw vernis.
Leuk persoonlijk contact met uitleg over wat er gedaan moet worden en later wat er gedaan is. Uitvoerige beschrijving van de werkzaamheden en gebruikte materialen, oordeel over de staat van het schilderij. Leuke foto van 'voor en na restauratie'. Van harte aanbevolen!

Dhr. Gerrits, Almere

Ik heb een schilderij laten schoonmaken dat meer dan 40 jaar in rokerige ruimte heeft gehangen. Tevens lijst op enkele plekken bijgewerkt. Zowel via mail als persoonlijk is duidelijk dat Patricia... Ik heb een schilderij laten schoonmaken dat meer dan 40 jaar in rokerige ruimte heeft gehangen. Tevens lijst op enkele plekken bijgewerkt. Zowel via mail als persoonlijk is duidelijk dat Patricia weet waar ze het over heeft. Het uiteindelijke resultaat is dan ook super en op afgesproken tijdstip. Prijs is ook prima. En bij levering een duidelijke omschrijving welke werkzaamheden uitgevoerd zijn en welke materialen gebruikt zijn.

Al met al een prima ervaring. Een volgende keer laat ik het weer door haar doen.