Prijs kwaliteit verhouding
Deskundigheid
Klantgerichtheid
Resultaat
Communicatie

Heb een schilderij laten schoonmaken en een klein schuurtje laten repareren

Theo Besemer

Vanaf de eerste ontmoeting met Ortiz Art zijn wij uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden en het te verwachten resultaat.
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het...
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het schoonmaken van ons schilderij.
Wij zouden het onze vrienden, kennissen en eenieder aanraden om in contact te komen met Ortiz Art voor advies en uw kostbare kunst te laten verzorgen.

Houwink

Zeer tevreden over de deskundige restauratie van 2 zeer gehavende schilderijen: resultaat boven verwachting.

Arthur Simonetti

Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de... Patricia is een zeer vriendelijk en bekwame expert. Haar advies is eerlijk en duidelijk. Onze drie schilderijen zijn heel erg opgeknapt. Maar vooral het vertrouwen dat Patrcia uitstraalt en de liefde voor het vak gaven ons een zeer tevreden gevoel.

Ortiz Art Clinic is mij goed bevallen, heel professioneel bedrijf waar goede afspraken gemaakt mee kunnen worden.

Esther en Frank

We hebben bij Ortiz Art Clinic twee kleine 17e eeuwse schilderijen laten restaureren. Dat is zeer goed gedaan en het eindresultaat is zeer tot onze tevredenheid.

Prettig te woord gestaan en vakkundig geholpen. Goed werk.

Andre

Prima werk geleverd

Simoneta

Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk... Ik heb een schilderij en lijst laten restaureren door Patricia. Dit betrof een oud familiestuk dat duidelijk toe was aan een grote schoonmaakbeurt en restauratie. Het resultaat overtrof werkelijk boven alle verwachtingen. Ik kan Patricia aan iedereen aanbevelen.