Judith moeder van Femke

Helaas was mijn ervaring teleurstellend. Ik had maar een kleine bestelling met een lage aankoopwaarde. Mijn order was incompleet. Na telefonische contact gehad te hebben met jullie klantenservice, werd de belofte gedaan het resterende item ons nog na te leveren. Deze zijn helaas niet door ons ontvangen. Door computer problemen, van jullie. Jammer. Jullie zullen nu het bedrag van de niet geleverde items terug storten aan ons. Toch blijft het jammer dat het zo gelopen is. Vooral omdat het een traktatie betrof voor een meisje die 7 jaar werd. En een enge traktatie wilde, want ze is gek op Halloween. Nu had ze spinnen en lieveheersbeestjes omdat ik nergens anders op zo’n korte termijn nog deze spinnetjes kon vinden. En zoals sommige klasgenootjes terecht opmerkten maar lieveheersbeestjes zijn toch niet eng. Blijft toch jammer. Helaas. Voor jullie bedrijf geen issue we hadden een laag aankoopbedrag met minimale winstmarge en we zullen geen grote terugkerende klant zijn. Maar voor mij als moeder was het toch wel een issue. Ik koos jullie bedrijf voor de snelle levering en goede recensies.

Kijken hoe het komt dat zo’n kleine bestelling niet compleet kan zijn bij verzending.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Wij hebben elkaar hier inderdaad al telefonisch over gesproken en ook een passende oplossing aangeboden voor het ongemak

Score voor Oranjeshopper.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee