Peter Button

HEEL SLECHT - KOOP NIKS VAN DIT BEDRIJF!!!

Wij hebben een paar artikelen besteld van Oranjeshooper.nl voor onze dochters 7 jaar verjaardagfeestje. Artikelen waren volgende dag bezorgd alleen er ontbrak een artikel. Ik heb ze gebeld en sprak met een vriendelijke medewerker die mij beloofd dat ze het artikel die dag zal opsturen, geen probleem. Ze had mij verteld dat ik een track en trace nummer zal ontvangen.

Omdat ik niks had ontvangen, heb ik de volgende dag weer gebeld om te kijken of ze mij die kon geven (track en trace nummer). Tot mijn uiterste verbazing was die nabestelling niet geleverd. Hoewel de (tweede) medewerker haar oprecht excuses aanbood, kon ze die niet op tijd voor mijn dochter d'r feestje leveren.

Ik begrijp dat fouten kunnen gemaakt worden, maar als een klant belt om die fout te melden, dan is het absolute niet okay dat ze die artikelen, een tweede keer niet opstuurt.

Mijn advies, niet kopen van deze winkel. Ze leveren je artikelen niet en de klantenservice is heel slecht (ze maken hun fouten niet goed). Als je een gelegenheid hebt, dan bestel weken van tevoren anders komt je artikelen niet op tijd.

Beter controle over je bestellingen en pakbonnen.
Als een klant belt om een fout te melden en jullie hem beloven dat jullie de ontbrekende artikel zullen opsturen, dat stuur het op

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
Wat vervelend dat u zo'n slechte ervaring bij ons heeft gehad. Wij zullen dit intern bespreken, zodat we weer scherp worden op onze service en diensten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Score voor Oranjeshopper.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee