Kees

Keurige levering voor redelijke prijs

Websites

Noorderpoort

Irian

Helemaal ...., ik bestel een product voor koningsdag en ik bel de dag van bezorging naar jullie omdat ik geen trace code heb ontvangen. Hier wordt verteld "nee het is verstuurd als briefpost en zal... Helemaal ...., ik bestel een product voor koningsdag en ik bel de dag van bezorging naar jullie omdat ik geen trace code heb ontvangen. Hier wordt verteld "nee het is verstuurd als briefpost en zal dus door de brievenbus worden gedaan je hoeft hiervoor niet thuis te zijn". Vervolgens vind ik een aantal uur later wanneer ik thuis kom een gemist briefje van postnl. Ik heb toen even Post nl gebeld en die gaven aan dat het als pakket was verzonden en ik daarvoor thuis moest zijn.

Ik heb toen even jullie winkel gebeld in Alkmaar het verhaal uitgelegd en toen werd er mij verteld das naar maar we kunnen je verder niet helpen.

Nu heb ik mijn pakket zaterdag ontvangen na koningsdag. Alles behalve tevrede met de communicatie.

Zorg dat je juiste informatie geeft aan de klant

Verzending 2 dagen. was ok echter retourneren is wat lastiger helaas.

een antwoordnr om spullen te retourneren zou een verbetering zijn. ik zal niet snel nu meer iets bestellen omdat je altijd de verzendkosten dient te betalen

Ik kreeg de verkeerde order toegezonden en de nepratten waren veel kleiner dan de 11 cm die op de website staat. Zeg dan dat dit inclusief de staart is.

Betere informatie op de website

W. de Weerd

Oranje artikelen gekocht voor Koningsdag. Snelle levering !

Stichting Muziektent Oranjepark

Prima bedrijf, zorgt voor snelle levering !
erg klantvriendelijk !

Marcel Bronts

Dit is de 1e keer dat ik bij Oranjeshopper.nl iets besteld heb. Eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Perfect, snelle levering.

Ik zou het fijn vinden als er een verschil in kwaliteit van stof beschreven is. Ik had lievere een mooi dikke kwaliteit gehad van de stof..daar had ik dan ook meer voor betaald.

Eerste review was zeer slecht omdat ik een kindershirt had ontvangen en moest een xl zijn. Zojuist gebeld en we hebben dit weten op te lossen, wat mij een meer dan goede oplossing lijkt te zijn!

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste Klant,
Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! We zien u graag terug in een van onze webwinkels