ht

Hai

niet

Beste klant,
We hadden je supportaanvraag per e-mail beantwoord. Graag willen we weten wat we kunnen verbeteren. Kan je ons een email sturen en aangeven wat er niet helemaal goed ging?
Met...

Annelies

Smartwatch dochter werktcenkel met lebara sim

Uw ervaring

Zeeeer slecht. Enorm veel omslachtig gedoe.

Beste klant,
Mocht je problemen hebben met de Lebara simkaart, contacteer dan de Lebara klantenservice. Ook in het geval je een opwaardeercode op het nummer van de Smartwatch wilt activeren, kan de Lebara klantenservice je hierbij helpen. Met vriendelijke groet, Anne van Opwaarderen.nl

jan

Neosurf code

paypal betaling werkt niet

Beste klant,
We hebben je verder geholpen per e-mail, maar we hebben nog geen reactie mogen ontvangen. Hopelijk ontvang je onze mails wel in goede orde.
Met vriendelijke...

Johan borchers

Online

Oké

Leander

Geen zin om naar de winkel te gaan.

Uw ervaring

Het is een snel en eenvoudig proces.

Beste Leander,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!

G.van den Ent-Kuiper

Om op te waarderen .

Uw ervaring

Vreselijk , Heb nu 60,00 euro besteed aan opwaarderen bij Lebara en ben m n geld kwijt want heb niets gekregen . Nen zooo boos . waardeloos !!!!!!!!

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Op zondag 9 Juli heeft u ons gecontacteerd per email en diezelfde dag heeft mijn collega u de code nogeens toegestuurd. Daarna hebben we geen reactie meer van u ontvangen. Mocht er nog... Beste klant, Op zondag 9 Juli heeft u ons gecontacteerd per email en diezelfde dag heeft mijn collega u de code nogeens toegestuurd. Daarna hebben we geen reactie meer van u ontvangen. Mocht er nog iets niet in orde zijn, antwoord u dan op onze email of vult u zelf het contactformulier op onze website in. Wij controleren het graag voor u. Met vriendelijke groet, Anne

Bibje

Snel en betrouwbaar !

Uw ervaring

Meende mijn beltegoed niet te hebben ontvangen ... men stuurde vrijwel snel na mijn mail een vriendelijke mail terug met daarin het bewijs dat het wel verzonden was .. echt mijn fout het stond... Meende mijn beltegoed niet te hebben ontvangen ... men stuurde vrijwel snel na mijn mail een vriendelijke mail terug met daarin het bewijs dat het wel verzonden was .. echt mijn fout het stond wel in mijn mail ...vriendelijk bedankt voor jullie betrouwbaar

Beste Bibje,
Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je aankopen en fijne dag!

Johanna

Stond bovenaan zoekopdracht.

Uw ervaring

Oplichters, nooit mail en sms code ontvangen.
Geen telefoon nummer beschikbaar,alleen chatbox.

Beste Johanna,
Je hebt al contact gehad met onze klantenservice over je beltegoed. Je hebt een directe opwaardering besteld en deze hebben wij direct naar jou geleverd.
Met...
Beste Johanna,

Ritsema

Per ongeluk.

Uw ervaring

Geen code ontvangen, maar na melding hiervan direct goed geregeld. Chapeau.

Beste Ritsema,
Leuk dat je tevreden bent over onze service en veel plezier met je aankopen!

Evdmeyden

Makkelijk opwaarderen

Uw ervaring

Mijn ervaring was eerst heel goed kocht vaak beltegoed van t-mobile heb nu Lebara sinds een week 1e keer opwaarderen was 20 euro zou 40 krijgen had ineens 10 euro op mijn telefoon contact gehad met... Mijn ervaring was eerst heel goed kocht vaak beltegoed van t-mobile heb nu Lebara sinds een week 1e keer opwaarderen was 20 euro zou 40 krijgen had ineens 10 euro op mijn telefoon contact gehad met de afdeling service die verteld mij doodleuk dat ik de code zelf moet opwaarderen dat snap ik zelf ook wel is niet de 1e keer dat ik opwaardeer de code nogmaals ingevoerd en deze geeft aan code is al gebruikt mooi verhaal ik betaal 20 euro ze beloven 40 euro en ik krijg 10 euro mooie manier om geld binnen te harken bestel mijn beltegoed bij Lebara zelf krijg daar wel dubbel beltegoed

Beste klant,

Je hebt al contact gehad met onze klantenservice over het extra beltegoed. Hier zitten een aantal voorwaarden aan die de provider bepaalt. Voor meer informatie kun je het beste even contact opnemen met je provider. Zij hebben inzicht in je activiteiten.